الموضوع: True Or False
عرض مشاركة واحدة
  #10  
قديم 05-27-2009, 01:20 AM
karmen karmen غير متواجد حالياً
مراقبه القسم العام
 
تاريخ التسجيل: Mar 2009
الدولة: دايخه في دنيا بايخه
المشاركات: 15,237
افتراضي

أكيد يا سعيد بنحترم رأيك
بس أنا شايفه ان فى فرق كبير
اللعبه دى اينجلش والتانيه عربى يبقى تفرق
وكمان برنس بيعمل الحاجات الاينجلش دى عشان ان شاء الله لما يتفتح قسم اينجلش فى المنتدى تتنقل الحاجات دى ليه
يبقى لازم كلنا نشجعه طالما هو عاوز يعمل حاجه مفيده
رد مع اقتباس