الموضوع: السلام عليكم
عرض مشاركة واحدة
  #6  
قديم 06-09-2009, 12:33 AM
THE KING THE KING غير متواجد حالياً
مراقب
 
تاريخ التسجيل: Feb 2008
الدولة: اسكندريه
المشاركات: 4,738
إرسال رسالة عبر MSN إلى THE KING إرسال رسالة عبر Yahoo إلى THE KING
افتراضي

والله العظيم عيب عليك يا تافا .. وبعدين احنا كلنا بنحبك ومش شرط نسأل عليك فى موضوع .. ولكن الأهم انك معروف والكل يعرفك واسمك محفور فى قلوبنا .. وفى المنتدى .. وبعدين يا عم ان شاء الله غيب مده كمان وهتلاقيني جبت عربيه بمايكروفون ونزلت انده عليك فى الشوارع ههههههههههههههه طبعا بهزر .. اتمنى انك متزعلش مننا وزي ما قلتلك كارمن هتلاقيني ساءلين عنك كتير .. وياريت تقولنا ايه هي التغيرات اللى لاقيتها فى الماجيك بعد غيابك
رد مع اقتباس