والله العظيم عيب عليك يا تافا .. وبعدين احنا كلنا بنحبك ومش شرط نسأل عليك فى موضوع .. ولكن الأهم انك معروف والكل يعرفك واسمك محفور فى قلوبنا .. وفى المنتدى .. وبعدين يا عم ان شاء الله غيب مده كمان وهتلاقيني جبت عربيه بمايكروفون ونزلت انده عليك فى الشوارع ههههههههههههههه طبعا بهزر .. اتمنى انك متزعلش مننا وزي ما قلتلك كارمن هتلاقيني ساءلين عنك كتير .. وياريت تقولنا ايه هي التغيرات اللى لاقيتها فى الماجيك بعد غيابك
|