الموضوع
:
ما رأيك إذا عرضت فتاة عليك الزواج ؟ هل أنت مع هذا أم ضد؟
عرض مشاركة واحدة
#
1
07-11-2009, 03:26 AM
ليه خلتني أحبك
تاريخ التسجيل: Apr 2009
الدولة: مصـ ام الدنيا ـر
المشاركات: 116
ع فكره
مبقاش ف فرق مين الي يقول الاول
البنت
ولا
الولد
أنا
بحبك
بس
بنسبالي
لومتعلقه بيه جدا
متأكده من اني بحبههعمل ايه حاجه
علشان حبي ليه
يمكن
اقوله
أنا شايفه ان
مافيش مشكله
:x:x:x
موضوع مميز
ه
م
س
ا
ت
مشكوره
__________________
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين.
إضغط هنا للتسجيل
]
ليه خلتني أحبك
مشاهدة ملفه الشخصي
إرسال رسالة خاصة إلى ليه خلتني أحبك
البحث عن كل مشاركات ليه خلتني أحبك