
07-17-2009, 01:07 PM
|
|
مراقبه القسم العام
|
|
تاريخ التسجيل: Mar 2009
الدولة: دايخه في دنيا بايخه
المشاركات: 15,237
|
|
لو البنات حكمت العالم الدنيا هتبقى وردى
تخيلوا لو البنات حكموا العالم الدنيا هيبقى شكلها ازاى
شوفوا معايا بالصور
دى محطة البنزين

وده الصاروخ

ودى بقى طياره حربيه تخيلوا!!

ودى بقى حمامات المدارس والمصالح الحكوميه

والعربيات كلها هتبقى كده

حتى الهامر شوفوا شكلها هيبقى ازاى

الله عليكم يا بنات والله مفيش أحلى ولا أجمل من كده
منتهى الرقه والجمال والحلاوه
بيكم الدنيا كلها هتبقى وردى
سيبوهالنا انتوا بس واحنا هنظبطها(أقصد الدنيا يعنى)
|