عرض مشاركة واحدة
  #2  
قديم 07-19-2009, 03:51 PM
karmen karmen غير متواجد حالياً
مراقبه القسم العام
 
تاريخ التسجيل: Mar 2009
الدولة: دايخه في دنيا بايخه
المشاركات: 15,237
افتراضي

لكن احذر ثــلاث :

1- آن يرى احد دموعـك كي تبقى الاقــوى
لو بكيت قدام حد ده مش هيقلل منك شئ بس بشرط انه يكون انسان محل ثقه
ساعات بتبقى محتاج اوى انك تبكى قدام حد او مع حد بس اكيد ميكونش اى حد
شكرا على الموضوع الرقيق الأكثر من رائع
رد مع اقتباس