كلام في كلام
اصلا هم شيفين حالنا ازاي واخلقنا طبعا
كفاية ميدو مسوء صورنا برا مش عيزين زيادة هم عايزين لاعيبة محترمة طبعا اللعيبة ديه محترمة جدا واخلاق عالية وبصراحة انا بحبهم جدا
بس اللعيب المصري لما يحترف ويمسك فلوس بيتنمرد على خبازه يا رب العروض تكون صادقة وابو حميد وابو السيد يصححوا صورنا برا
__________________
على جنب كدا ~~
~~~~~~~~~~~~~~~~ سأعود كما كنت عندما يعود أصدقائى ومن قبلهم المنتدى واللي ما يفهمش بالاشارة الكلام معاه خسارة
|