الموضوع
:
رنه باسم أميره(رنتك باسم حضرتك)
عرض مشاركة واحدة
#
9
07-25-2009, 06:01 PM
سامو الراي
تاريخ التسجيل: Jul 2009
المشاركات: 4
مشكوووووووووووووووور
__________________
~{(
حبيبــبي
دخيــل
عينــك
وش اللــي مشغلـــك بس عنــــي
:x:x:x:x
أحبـــك
ومابــي غيـــرك ولالــي غيــرك فـديــت
قلبــك
)}~
سامو الراي
مشاهدة ملفه الشخصي
إرسال رسالة خاصة إلى سامو الراي
البحث عن كل مشاركات سامو الراي