الموضوع
:
برنامج ultre iso
عرض مشاركة واحدة
#
1
07-28-2009, 11:33 AM
mahmodsalama
تاريخ التسجيل: Jun 2008
الدولة: مص_____الغاليه_____جدا__
المشاركات: 1,255
برنامج ultre iso
اقدم لكم برنامج ultra isoبرنامج حرق الاسطوانات
( UltraISO v8.1reeEdition Full)
كامل و(الكمال لله وحده)
برنامج يفك شفرة اي اسطوانة محمية , وبه خاصية نسخ عالية الجودة ولاكن يجب تسطيب النيرو,
معلومة هامة جدااااا لو عايز تحمي البرامج بتعتك من الفيروسات قوم بفتح هذا لبرنامج ثم وضع ملفات البرامج بداخله واحفظه ز فسيتم حفظه في ملف (iso) وبكده مفيش اي فيرس يستطيع الوصول الي برامجك .
ولتشغيل ملف الايزو يكون ببرنامج الديمون وهو برنامج الاسطوانات المحمية.
وكمان لو عايز تعمل اسطوانة بوت للاكس بي فهذا البرنامج يقوم بذلك.
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين.
إضغط هنا للتسجيل
]
mahmodsalama
مشاهدة ملفه الشخصي
إرسال رسالة خاصة إلى mahmodsalama
البحث عن كل مشاركات mahmodsalama