الموضوع: برنامج ultre iso
عرض مشاركة واحدة
  #1  
قديم 07-28-2009, 11:33 AM
mahmodsalama mahmodsalama غير متواجد حالياً
 
تاريخ التسجيل: Jun 2008
الدولة: مص_____الغاليه_____جدا__
المشاركات: 1,255
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى mahmodsalama
مميز(الماجيك) برنامج ultre iso


اقدم لكم برنامج ultra isoبرنامج حرق الاسطوانات
( UltraISO v8.1reeEdition Full)
كامل و(الكمال لله وحده)




برنامج يفك شفرة اي اسطوانة محمية , وبه خاصية نسخ عالية الجودة ولاكن يجب تسطيب النيرو,
معلومة هامة جدااااا لو عايز تحمي البرامج بتعتك من الفيروسات قوم بفتح هذا لبرنامج ثم وضع ملفات البرامج بداخله واحفظه ز فسيتم حفظه في ملف (iso) وبكده مفيش اي فيرس يستطيع الوصول الي برامجك .
ولتشغيل ملف الايزو يكون ببرنامج الديمون وهو برنامج الاسطوانات المحمية.
وكمان لو عايز تعمل اسطوانة بوت للاكس بي فهذا البرنامج يقوم بذلك.


[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

رد مع اقتباس