عرض مشاركة واحدة
  #6  
قديم 08-02-2009, 01:06 PM
follow me follow me غير متواجد حالياً
 
تاريخ التسجيل: May 2009
الدولة: EgYpT
المشاركات: 132
إرسال رسالة عبر MSN إلى follow me إرسال رسالة عبر Yahoo إلى follow me
زيـــــزو

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة silver مشاهدة المشاركة
فى البداية اسمحلى أرحب بيك

ياهلا بيك معانا فى الماجيك

بالنسبة لكلامك /

ده مش معاك انت لوحدك

وده بيحصل مع كل الناس

بس هتعمل إيه ؟!! دى فطرة ...

الولد بيكون منجذب للبنت وكذلك البنت ،،،

وكمان اللى يعمل كده معاك ميبقاش صحبك

وانت اللى غلطان اللى روحت تطلب منه حاجة

وغلطتك أنك حطيت نفسك فى موقف زى ده

وهناك موضوع لكونان /

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] ( [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل])

نورت الماجيك يا غالى ... والله الموفق



متشكر ليكـ يا سيلفو

و معلش انى دخلت كده من غير ما اعرفكمـ بنفسى ... داخل شغل على طول كده
ههههههههههههه

انا مش غلطان عشان روحت لواحد فاكره هيستجدع معايا و فى الاّخر الاقيه يعمل كده
بس خلاص اهو اتعرف .. و يبقى يشوف بقى مين اللى باقيله

و بجد انت اللى نورتنى يا سيلفو
رد مع اقتباس