الموضوع
:
اوصف نفسك بكلمه واحده, كلمه واحده بس مش اكتر من كده
عرض مشاركة واحدة
#
10
08-15-2009, 03:40 AM
وليد محمد طلعت
تاريخ التسجيل: Sep 2008
الدولة: alexandria = land of horror
المشاركات: 67
مينفعش اوصف نفسي بكلمة واحده
ولكن اجرب
(حب المنافسة
__________________
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين.
إضغط هنا للتسجيل
]
>
<احبكم في الله>
<
وليد محمد طلعت
مشاهدة ملفه الشخصي
إرسال رسالة خاصة إلى وليد محمد طلعت
البحث عن كل مشاركات وليد محمد طلعت