
09-05-2009, 10:41 AM
|
|
مراقبه القسم العام
|
|
تاريخ التسجيل: Mar 2009
الدولة: دايخه في دنيا بايخه
المشاركات: 15,237
|
|
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة بلابل
تسلم ايدك يا كارمن
فعلا احنا فى الباى باى
اللهم انا نسألك علما نافعا
ونعوذ بك من علم لا ينفع
ربنا يهدينا كلنا
|
آآآآمين يا محمد
ميرسي ليك عالمرور
|