عرض مشاركة واحدة
  #1  
قديم 09-10-2009, 11:29 AM
الصورة الرمزية عمر-غانم
عمر-غانم عمر-غانم غير متواجد حالياً
 
تاريخ التسجيل: Jun 2009
الدولة: عايش على الماجيك
المشاركات: 815
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى عمر-غانم
حصرى(الماجيك) حصرياً على الماجيك صانع الفيديو سى دى الأول فى العالم


السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

حصرياًعلى الماجيك
صانع الفيديو سى دى الأول فى العالم
فكرة البرنامج

************************************************** **********************

يقوم البرنامج بعمل INITIALIZE بدلا منENCODE بمعنى انو بيحول اجزاء معينه من الفيديو وليس المقطع كله كالنيرو والبرامج الاخرى وبالتالى بينجز فى الوقت جامد جدا وبيدينا جودة عاليه فى الصورة





فايدة البرنامج



حبينا نعمل فيلم بصيغه فيديو سى دى ببرنامج النيرو هاتقابلنا مشاكل كتير
اولها ان النيرو بيقبل صيغ معينه من الفيديوهات زى ال WMV او ال AVI فقط
ثانيا حجم الفيديو ممكن يعدى حجم الاسطوانه العاديه
ثالثا انو بيعمل encode لفتره طويله ممكن تعدى الساعه " حسب مساحه الفيديو "
وحتى لو حبينا اننا نحول الفيديوهات باى برامج تحويل مساحه الفيديو بتكبر اوى يا اما بتقلل من درجة
وضوح الفيديو






النهارده بقى انسوا الكلام الفاضى ده تماما
النهارده هاتقدروا تحولوا اى فيديو باى صيغه الى فيديو سى دى
يشتغل على اى دى فى دى بلاير مهما كان نوعه ايه
وكمان ممكن تقطعوا بيه الافلام عادى خالص
وفيه خاصيه تحويل الفيديوهات الى صيغه MPEG
بالاضافه الى انو بيدعم صيغه RMVB




ULTRA DVD CREATOR







16.8 ميجا

Rapidshare

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
**************
Mediafire

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
*********************
Zshare

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
***************************
__________________
عدم ردك على الموضوع لايعنى ضعفه ابدا..
بل يعكس ضعف شخصيتك.



برجاء تقدير صاحب الموضوع ولو بابتسامه..


[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]


[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

No God but God


3mar


هتروح يمين هتروح شمال ميسى هو الفنان
رد مع اقتباس