السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
حصرياًعلى الماجيك
صانع الفيديو سى دى الأول فى العالم
فكرة البرنامج
************************************************** **********************
يقوم البرنامج بعمل INITIALIZE بدلا منENCODE بمعنى انو بيحول اجزاء معينه من الفيديو وليس المقطع كله كالنيرو والبرامج الاخرى وبالتالى بينجز فى الوقت جامد جدا وبيدينا جودة عاليه فى الصورة
فايدة البرنامج
حبينا نعمل فيلم بصيغه فيديو سى دى ببرنامج النيرو هاتقابلنا مشاكل كتير
اولها ان النيرو بيقبل صيغ معينه من الفيديوهات زى ال WMV او ال AVI فقط
ثانيا حجم الفيديو ممكن يعدى حجم الاسطوانه العاديه
ثالثا انو بيعمل encode لفتره طويله ممكن تعدى الساعه " حسب مساحه الفيديو "
وحتى لو حبينا اننا نحول الفيديوهات باى برامج تحويل مساحه الفيديو بتكبر اوى يا اما بتقلل من درجة وضوح الفيديو
النهارده بقى انسوا الكلام الفاضى ده تماما
النهارده هاتقدروا تحولوا اى فيديو باى صيغه الى فيديو سى دى
يشتغل على اى دى فى دى بلاير مهما كان نوعه ايه
وكمان ممكن تقطعوا بيه الافلام عادى خالص
وفيه خاصيه تحويل الفيديوهات الى صيغه MPEG
بالاضافه الى انو بيدعم صيغه RMVB
ULTRA DVD CREATOR
16.8 ميجا
Rapidshare
**************
Mediafire
*********************
Zshare
***************************
__________________
عدم ردك على الموضوع لايعنى ضعفه ابدا..
بل يعكس ضعف شخصيتك.
برجاء تقدير صاحب الموضوع ولو بابتسامه..
No God but God
3mar
هتروح يمين هتروح شمال ميسى هو الفنان