اقتباس:
أنا احترت معاك
احنا خسرنا من الجزائر واللا لسه هنلاعبهم؟؟
واللا احنا لعبنا يعني معاهم قبل كده وهنلعب تاني؟؟
|
يابنتي الماتشات دي ذهاب وعودة احنا اتغلبنا من الجزائر في الجزائر 3-1
وهنلاعبهم هنا ف شهر 12 تقريبا أو 11 مش عارف المهم
اقتباس:
الله اعلم
مصر vs ايطاليا
1 _ 0
|
ياسيدي ماشي غلبنا ايطاليا واحرجنا البرازيل بس اتغلبنا من أمريكا واتعادلنا معزامبيا قبل كدة واتغلبنا من الجزائر
بص هما المصريين كدة يكسبوا إيطاليا يستهتروا بأمريكا وغينيا
الفرافير بيشجعوا مصر واحنا معاهم