عرض مشاركة واحدة
  #1  
قديم 09-23-2009, 10:55 AM
الصورة الرمزية EzAt99
EzAt99 EzAt99 غير متواجد حالياً
 
تاريخ التسجيل: May 2009
الدولة: habibti MASR
المشاركات: 1,218
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى EzAt99
افتراضي

اقتباس:
أنا احترت معاك
احنا خسرنا من الجزائر واللا لسه هنلاعبهم؟؟

واللا احنا لعبنا يعني معاهم قبل كده وهنلعب تاني؟؟
يابنتي الماتشات دي ذهاب وعودة احنا اتغلبنا من الجزائر في الجزائر 3-1
وهنلاعبهم هنا ف شهر 12 تقريبا أو 11 مش عارف المهم



اقتباس:
الله اعلم
مصر vs ايطاليا

1 _ 0
ياسيدي ماشي غلبنا ايطاليا واحرجنا البرازيل بس اتغلبنا من أمريكا واتعادلنا معزامبيا قبل كدة واتغلبنا من الجزائر

بص هما المصريين كدة يكسبوا إيطاليا يستهتروا بأمريكا وغينيا


الفرافير بيشجعوا مصر واحنا معاهم
__________________
3333333333
أيلول
lost love
<:-P<:-P<:-P<:-P<:-P<:-P<:-P<:-P
%-(%-(%-(%-(%-(%-(
رد مع اقتباس