عرض مشاركة واحدة
  #14  
قديم 09-24-2009, 12:28 AM
vindiesel vindiesel غير متواجد حالياً
 
تاريخ التسجيل: Feb 2009
الدولة: اسطنها
المشاركات: 1,309
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى vindiesel
افتراضي

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mahmodsalama مشاهدة المشاركة
اخواني اعضاء المجيك انتو شعبتو الموضوع انا كان ردي علي جزئية واحدة وهي دفع واهانة الزوجة لزوجها مفيش واحدة او زوجة محترمة تدفع او تهين زوجها حتي ولو بصة بسيطة الراجل راجل والست ست احنا مجتمع شرقي محترم الاسرة الناجحة التي تحافظ علي التقاليد الدين الاسلامي الحنيف الكل يحترم الكل تقبلو تحياتي
برضو بعد ده كله مش مقتنع ان الموضوع متشعب اصلا

انت عممت الموضوع وقلت ان الراجل ده يبقى طرطور

وياريت تقرا الموضوع ده واشوف ردك عليه
http://www.elmjeck.com/vb/showthread.php?t=12738
__________________
من النهارده مفيش توقيع
الفيلا بتاعتنا هى التوقيع

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]


[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
رد مع اقتباس