الموضوع
:
يا سلام عالإختراعات فاضل إيه تاني معملهوش اليابانيين!!
عرض مشاركة واحدة
#
11
10-05-2009, 07:23 AM
اوس الواثق
تاريخ التسجيل: Sep 2009
الدولة: مصر
المشاركات: 499
بجد جميله بجد الناس دي مفيش وقت عندهم بيمر من غير تفكير تسلم الايادى
اوس الواثق
مشاهدة ملفه الشخصي
إرسال رسالة خاصة إلى اوس الواثق
البحث عن كل مشاركات اوس الواثق