عرض مشاركة واحدة
  #2  
قديم 10-05-2009, 10:11 AM
الصورة الرمزية Silver
Silver Silver غير متواجد حالياً
*_* عـدو المرأة *_*
 
تاريخ التسجيل: Feb 2008
الدولة: مـــــــــ ام ـــــصــــ الدنيا ـــــر
المشاركات: 5,052
إرسال رسالة عبر MSN إلى Silver إرسال رسالة عبر Yahoo إلى Silver
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة karmen مشاهدة المشاركة
لالالالالالالالالالالالال الالالالا
هو ايه ده بقى
متحسسونيش ان انا الوحيده الغبيه اللي فيكم
انا اكتر حاجه جبتها 29
والباقي كله يتراوح بين 23 و 26
بالرغم من انى بجيب دايما في خانة الصح 8 و الغلط 2
او 7 والغلط 3
ازاى بقى يا رامى انت جبت 36
وانت الصح عندك 6 والغلط 4
انا هتجنن
ومع العلم كمان انى بعملها بسرعه جدا وبفتح الدواير بسرعه جدا
قلت يمكن اللى ببطء هو اللى يكون احسن
عملتها بردو ببطء ومفيش فايده
نفس الاسكورز
ميرسي يا مانوللى
بس حسيت انى الوحيده اللى غبيه
كلكم فى التلاتينات اشمعنى انا
ده يابنتى فرق قدراااات ،،،

هو أى حد ولا إيه ؟ !!!

يعنى خلاص بقت واضحة

:P:P:P:P:P:P
)))))))
8-}8-}8-}8-}8-}8-}
:a (92)::a (92)::a (92)::a (92)::a (92):

أنا بهزر ... إوعى تصدقى

طب شوفى بقى اللى حصل

كنت بلعبها كمان مرة ،،،،

عشان اجيب سكور عالى "واغيظك"

شوفى الصورة ... وشوفى النتيجة



وقارنى كده مع الصورة القديمة



وهتلاقى النتيجة مش واقفة على عدد الأخطاء

أنا مش عارف هما بيحسبوها إزاى ؟!!

:-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/


__________________
رأيت الهَم في الدنيا كثير ... وأكثره يـكون مــن النساء

فلا تأمن لأنثي قــط يوما ... ولوهبطت عليك من السماء

رد مع اقتباس