الموضوع: يخلق من الشبه 40
عرض مشاركة واحدة
  #1  
قديم 10-06-2009, 07:48 AM
THE KING THE KING غير متواجد حالياً
مراقب
 
تاريخ التسجيل: Feb 2008
الدولة: اسكندريه
المشاركات: 4,738
إرسال رسالة عبر MSN إلى THE KING إرسال رسالة عبر Yahoo إلى THE KING
افتراضي يخلق من الشبه 40

السلام عليكم ..

تخيل ان الواحد ليه شبيه بالظبط .. مابالك المشاهير بأه ؟؟!!


ده رونالدو



وده شبيه رونالدو ..!!



من قطر

وده الرئيس الأمريكي باراك أوباما



وده شبيه باراك أوباما ..!!



من أندونيسيا

وده الرئيس الإيراني الأحمدي نجاد



وده شبيه الأحمدي نجاد


من اليمن

اتمني انه يكون عجبكم ..
والسلام عليكم

التعديل الأخير تم بواسطة THE KING ; 10-06-2009 الساعة 06:23 PM
رد مع اقتباس