يخلق من الشبه 40
السلام عليكم ..
تخيل ان الواحد ليه شبيه بالظبط .. مابالك المشاهير بأه ؟؟!!
ده رونالدو
وده شبيه رونالدو ..!!
من قطر
وده الرئيس الأمريكي باراك أوباما
وده شبيه باراك أوباما ..!!
من أندونيسيا
وده الرئيس الإيراني الأحمدي نجاد
وده شبيه الأحمدي نجاد
من اليمن
اتمني انه يكون عجبكم ..
والسلام عليكم
التعديل الأخير تم بواسطة THE KING ; 10-06-2009 الساعة 06:23 PM
|