عرض مشاركة واحدة
  #5  
قديم 10-06-2009, 06:03 PM
THE KING THE KING غير متواجد حالياً
مراقب
 
تاريخ التسجيل: Feb 2008
الدولة: اسكندريه
المشاركات: 4,738
إرسال رسالة عبر MSN إلى THE KING إرسال رسالة عبر Yahoo إلى THE KING
افتراضي

يلا يا غاده يا بنت اسكندريه
طبعا الاسكندرانيه هما اللى لازم يفوزوا بالربع مليوننننننن

يلا يا غاده
يلا يا غاده يلا يا غاده
يلا يا غاده يلا يا غاده يلا يا غاده
يلا يا غاده يلا يا غاده يلا يا غاده يلا يا غاده
يلا يا غاده يلا يا غاده يلا يا غاده يلا يا غاده يلا يا غاده
يلا يا غاده يلا يا غاده يلا يا غاده يلا يا غاده
يلا يا غاده يلا يا غاده يلا يا غاده
يلا يا غاده يلا يا غاده
يلا يا غاده
رد مع اقتباس