الموضوع
:
رنه باسم زينب(رنتك باسم حضرتك)
عرض مشاركة واحدة
#
11
10-29-2009, 11:20 PM
Silver
*_* عـدو المرأة *_*
تاريخ التسجيل: Feb 2008
الدولة: مـــــــــ ام ـــــصــــ الدنيا ـــــر
المشاركات: 5,052
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة yahioh
علي فكرة انا نزلت الرنة و لقيتها مش شغالة
أخى الكريم /
مرحباً بك فى الماجيك
والنغمة شغالة 100%
وتم التأكد منها،،،
متابعين معك
__________________
رأيت الهَم في الدنيا كثير
...
وأكثره يـكون مــن النساء
فلا تأمن لأنثي قــط يوما
...
ولوهبطت عليك من السماء
Silver
مشاهدة ملفه الشخصي
إرسال رسالة خاصة إلى Silver
زيارة موقع Silver المفضل
البحث عن كل مشاركات Silver