
11-06-2009, 06:30 AM
|
 |
TO BE OR NOT TO BE
|
|
تاريخ التسجيل: Feb 2008
الدولة: عايش على النت
المشاركات: 31,162
|
|
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة البرنس الوحدانى
الحب هو أجمل شئ فى الكون
ولولا الحب لما رقت القلوب
بس انا بفضل انى اشوف أفعال الحبيب ليا أفضل من انه يقوللى بحبك
لان أفعاله تدل على حبه مش لازم يقولها بلسانه
تسلم الأيادى يا غالية
|
والله عندك حق
|