عرض مشاركة واحدة
  #9  
قديم 11-08-2009, 12:51 AM
karmen karmen غير متواجد حالياً
مراقبه القسم العام
 
تاريخ التسجيل: Mar 2009
الدولة: دايخه في دنيا بايخه
المشاركات: 15,237
افتراضي

والله يا جماعه أنا مش فاهمه حاجه خالص
مش انتوا بتتكلموا عالموضوع ده
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
طب ما هو موجود عادى ولا اتقفل ولا حاجه
ايه المشكله بقى؟؟


اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة صاحب القلب الميت مشاهدة المشاركة
هااااااى وشكرا انكو قفلتو موضوع سؤال لكل شاب ف منتدي بجد ميرسي جداااا
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة golden man مشاهدة المشاركة
متفهمش غلط يا صح اكيد سلفر له راي فى الموضوع
ويمكن يكون حصل سوء فهم استنى لما تعرف متبنيش قرارك على طول


اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة صاحب القلب الميت مشاهدة المشاركة
ياريس الموضوع ولا ف كلام جارح ولا خارج يبقي ليه يقفلو وع اى اساس يقفلو اكتر شئ يغظيني وخلانى اسيب منتديات كتير بسبب استغلال سلطه خطأ او منظر عام ع عموم اشكورهولي وكنت بسعيد بمعرفتك ومعرفة منتدي بس اظاهر ان سبب ده موجود ف كل منتديات

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة صاحب القلب الميت مشاهدة المشاركة
عاشق ممكنن حد يجاوب ع سؤالى ده اللى قولتو ليه موضوع يتقفل (سؤال لكل شاب ف منتدى)

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة golden man مشاهدة المشاركة
بصرحه انامش اقدر ارد عليك يا صاحب لان مش بايدى سلطه
بس يا ريت تستنى لما تعرف ده من حقك مش يمكن مش قاصد
رد مع اقتباس