![]() |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
![]() ![]() قد يتغير كل شئ فينا...كما يتغير كل شئ حولنا ...ولكن... تبقى قلوبنا تنبض بالحب...وأرواحنا تهتف بالحياه من اعماق قلبى ابث تهانئ بأصدق عبارات حب لكى يا مانوللى بمناسبة حصولك على الالفية الاولى ودعواتى الصادقة لكى بالاستمرار والتميزالدائم والتألق المشرق كاشراقتك ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() اطلت علينا فى منتدانا بروح خفيفة مرحة وصلت لسماء المجد والشهرة فى المنتدى جذبت الكل لها باحترامها مع الاعضاء وهى العضوة المتالقة المرحة الجذابة الذى اضافت روائح العطر فى المنتدى هى العضوة الاخت الغالية علينا ![]() ![]() Manolly فلنبارك لها على الالفية الاولى ونتمنى وصولها للالفية العشرة وتضيف روح التجدد مع كل مواضيعها ومشركاتها فلنبارك لها ![]() مبروووووووووووووووووووووو وووك ![]() ![]() ![]() ![]() Manolly ![]() فمن هنا ومن واجبنا تجاة اخوتنا الكريمة احببنا ان نشاركها الفرحة الكبيرة ![]() Manolly ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ودى زغروطة علشان المناسبة السعيدة دى ![]() ![]() Manolly![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() اليوم فرحة كبيرة بالمنتدى ![]() وباعطر باقات الورد والاخوة، اتقدم بأحر التهاني والتبريكات الى الاخت ![]() Manolly ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() الف مبروك الالفية الأولى ![]() ![]() ودى هديتى لكى اتفضلى ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() اترك لكم المايك للتهنئة ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() التعديل الأخير تم بواسطة بلابل ; 04-18-2009 الساعة 03:04 AM |
|
#2
|
|||
|
|||
|
والله العظيم انا فرحان جدا .. علشان لو انت روحت قسم الصحبه والمناسبات هتلاقي الألفيات اتعددت جدا ..
وطبعا متنسوش ان انا اول واحد فى المنتدى جاب الف مشاركه .. احم احم ومبروك عليكي الألفيه الاولي يا مانوللى وان شاء الله عقبال ما توصلي للعد اللى تحبيه من المشاركات .. مبرووووووووووووووووك ![]() مانوللى ![]() |
|
#3
|
|||
|
|||
|
الف مليون مبرووووووووووووووووك يا مانولى على وصولك للالفيه
وعقبال الميت مليون مشاركه والمليون موضوع ودايما موجوده فى المنتدى منوراه |
|
#4
|
|||
|
|||
![]() ![]()
__________________
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] |
|
#5
|
|||
|
|||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() يا ألف نهار أبيض يا ألف نهار مبروك ألف مبروك يا ملكة المنتدى على الألفيه الأولى |
|
#6
|
|||
|
|||
|
مبرووووووووووووووووك
يا اجمل منوللى
__________________
أتعلمين أن القمر يغار منك والشمس حينما تراكى تذهب لتجعلك بنورك الساطع وجمالك الرائع أن تنيرى لنا حياتنا..... كنت أسير فى طريق مظلم لا أرى فيه الا الوحدة والكآبة والحرمان ولكن بعد فترة رأيت نورا من بعيد أعاد لى الأمل من جديد وشعرت أنى أملك كل شئ فى هذه الدنيا ولكن بعد فترة رأيت نورا من بعيد أعاد لى الأمل من جديد وشعرت أنى أملك كل شئ فى هذه الدنيا وترسمت على وجهى سعادة لم يرها أحد من قبل...... :x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x |
|
#7
|
|||
|
|||
|
|
#8
|
||||
|
||||
|
|
#9
|
||||
|
||||
|
الف الف الف الف الف مبروووووك
الف الف الف الف الف مبرووووك مبروك عليكي الالفيه الاوله وعقبال الالفيه 908589........ .......الف مبروك ........ ![]() *****Manolly***** و ![]() Manolly الف مبروك ![]() |
|
#10
|
|||
|
|||
|
مبرووووووووووك يامنولى
|
![]() |
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| مانوللى, مبروك |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| الف مبروك للجميع | admin | منتدى الترحيب والاهداءات | 22 | 02-19-2010 05:48 AM |
| مبروك مبروك 1000 مبروك | admin | منتدى الترحيب والاهداءات | 9 | 01-02-2010 09:44 AM |
| ألف مبروك أسامه الألفيه السابعه(مبروك يا سيادة المدير) | karmen | منتدى الترحيب والاهداءات | 6 | 09-15-2009 09:13 AM |
| **كل سنه وانتى طيبه يا مانوللي** | karmen | منتدى الترحيب والاهداءات | 10 | 09-10-2009 04:15 PM |
| مانوللى نجحت(صدق أو لا تصدق) | karmen | منتدى الترحيب والاهداءات | 28 | 08-14-2009 11:19 PM |