منتديات كيو ون q8-one  

العودة   منتديات كيو ون q8-one > ۝ المنتـدى الــعـــام ۝ > المنتدى العام

 
 
أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
  #1  
قديم 09-24-2009, 03:35 PM
karmen karmen غير متواجد حالياً
مراقبه القسم العام
 
تاريخ التسجيل: Mar 2009
الدولة: دايخه في دنيا بايخه
المشاركات: 15,237
سؤال(الماجيك) إمتى براح الكون يقضينا؟؟

مش شايفه ليه وأنا عيني مفتوحه
وإزاي أغني وروحي مجروحه




وإزاي وليه بناكل ف بعضينا
وإحنا براح الكون يقضينا



هو إحنا ليه قاسيين على روحنا
وبقينا ليه نضحك على جروحنا




ضمايرنا فين تاهت ملامحنا
غابت سنين ونسينا مين إحنا




هو إحنا مين
وإزاي وليه تبقى القلوب جاحده
والكون يا ناس أرض وسما واحده



إمتى القلوب تصفى وتتهنى
والغيم يدوب تبقى الحياه جنه



إمتى براح الكون يقضينا؟؟؟

حد يقوللى إمتى
لما سمعت الأغنيه دى عجبتنى أوى

حد فيكم شاف فيلم ليلة البيبي دول وسمع الأغنيه دي

ليه بنموت في بعض وبنقتل في بعض
والكون قدامنا واسع أوى
ده براح الكون ممكن يساعنا كلنا ويساع قدنا مليون مره
ليه كل واحد عاوز ياخد مكان التانى وحق التانى
ليه احنا كلنا كدول وكأفراد بنطمع في اللى مش من حقنا
ليه كل واحد فينا مش بيرضى باللي مكتوبله واللى إتقسمله
بليز يا جماعه جاوبونى
عشان انا فعلا دماغى صدعت من كتر التفكير
ليه وليه وليه وليه
إمتى براح الكون يقضينا؟؟؟؟


رد مع اقتباس
 

الكلمات الدلالية (Tags)
الكون, براح, يقضينا؟؟, إمتى


تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة

الانتقال السريع

المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
اجمل ما في الكون ايلول المنتدى العام 2 05-26-2010 09:02 AM
الكون كلة بيدور beckham منتدي الفنون الادبيه 0 01-26-2010 05:15 PM
إمتى تبقى البنت عبيطه؟؟!!! karmen عالم حواء 9 10-08-2009 01:12 PM
أجمل مافي الكون محبة الفردوس منتدى نور الإيمان 2 06-22-2009 11:39 AM
من هى ملكة جمال الكون ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ memo* عالم حواء 6 06-20-2009 08:09 PM


الساعة الآن 01:52 PM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir