![]() |
|
#1
|
||||
|
||||
|
اعتقد ان الموضوع باين من اسمهـ .....
يعني انا مش عايز اعضاء معينين ومشرفين يردوااا على موضوع من مواضيعي .............. وطبعا ده بعد الي حصل في موضوع ((( [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] ))) . وطبعا اتمنى من الادارة او الاعضاء انها متأخدش الامر بحساسية !!! وطبعا دهـ مش عيفسد للود الي بيني وبين اي حد WHITE - ZOMBI [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] AHMED LION ( عشان حقي بس عشان انت تطاولت عليا بس في الرسايل الخاصة ) وطبعا بعد ده كل اتمنى من الكل احترام رغبتي وعدم التطاول باللسان ابدااا وشكراااا ويرجى من الاعضاء ايضا عدم الرد على موضوع لقد جننت لانهـ عياخد شكل تاننننني خالص ..............
__________________
![]() على جنب كدا ~~ ~~~~~~~~~~~~~~~~ سأعود كما كنت عندما يعود أصدقائى ومن قبلهم المنتدى واللي ما يفهمش بالاشارة الكلام معاه خسارة |
|
#2
|
||||
|
||||
|
وزى ما العضو [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
قالى المنتدى ده زى بيتى والى دخل بيتى يحترم اهل البيت قبل صاحب البيت والمكان ومن الواضح الاحترام كان متبادل جدا وكل واحد احترم الاخرين وانا قبلهم
__________________
![]() على جنب كدا ~~ ~~~~~~~~~~~~~~~~ سأعود كما كنت عندما يعود أصدقائى ومن قبلهم المنتدى واللي ما يفهمش بالاشارة الكلام معاه خسارة التعديل الأخير تم بواسطة admin ; 11-11-2009 الساعة 05:53 AM |
|
#3
|
|||
|
|||
|
وزى ما العضو [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
قالى المنتدى ده زى بيتى والى دخل بيتى يحترم اهل البيت قبل صاحب البيت والمكان ومن الواضح الاحترام كان متبادل جدا وكل واحد احترم الاخرين وانا قبلهم
__________________
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] التعديل الأخير تم بواسطة admin ; 11-11-2009 الساعة 05:52 AM |
|
#4
|
|||
|
|||
|
وزى ما العضو [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
قالى المنتدى ده زى بيتى والى دخل بيتى يحترم اهل البيت قبل صاحب البيت والمكان ومن الواضح الاحترام كان متبادل جدا وكل واحد احترم الاخرين وانا قبلهم التعديل الأخير تم بواسطة admin ; 11-11-2009 الساعة 05:52 AM |
|
#5
|
|||
|
|||
|
وزى ما العضو [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
قالى المنتدى ده زى بيتى والى دخل بيتى يحترم اهل البيت قبل صاحب البيت والمكان ومن الواضح الاحترام كان متبادل جدا وكل واحد احترم الاخرين وانا قبلهم التعديل الأخير تم بواسطة admin ; 11-11-2009 الساعة 05:52 AM |
|
#6
|
|||
|
|||
|
وزى ما العضو [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
قالى المنتدى ده زى بيتى والى دخل بيتى يحترم اهل البيت قبل صاحب البيت والمكان ومن الواضح الاحترام كان متبادل جدا وكل واحد احترم الاخرين وانا قبلهم التعديل الأخير تم بواسطة admin ; 11-11-2009 الساعة 05:52 AM |
|
#7
|
||||
|
||||
|
وزى ما العضو [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
قالى المنتدى ده زى بيتى والى دخل بيتى يحترم اهل البيت قبل صاحب البيت والمكان ومن الواضح الاحترام كان متبادل جدا وكل واحد احترم الاخرين وانا قبلهم واعتذار تانى لكل اعضاء المنتدى عن هذا التلوث البصرى لم حدث من الاعضاء دخل هذا الموضوع وتذكرو انا لكل جواد كبوه ودى كانت كبوه للمنتدى والموضع غير قابل للنقاش مجددا |
![]() |
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| لبعض, الاعضاء, الرد, بعدم, واضيعي |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| ممدوح عباس يعد جماهير الزمالك بعدم التنازل عن نقاط مباراة الحرس | yousef eldeep | صدى الملاعب العربيه والعالميه | 3 | 12-17-2009 06:34 AM |
| تحذير هام وعاجل لبعض المشرفين | admin | منتدي الإدارة | 0 | 08-03-2009 08:59 AM |
| تعالو ندعى لبعض بالخير | admin | المنتدى العام | 11 | 07-19-2009 04:43 PM |
| الزمالك يهدد بعدم اللعب في الدوري..واللاعبون في إجازة.. | admin | صدى الملاعب العربيه والعالميه | 0 | 11-20-2008 06:39 PM |
| بتعادله المخيب للآمال مع زامبيا..شباب مصر مهدد بعدم المشاركة في أمم إفريقيا | tafa | صدى الملاعب العربيه والعالميه | 1 | 09-29-2008 07:03 AM |