![]() |
|
#1
|
|||
|
|||
|
كل شباب الماجيك
طبعا انتوا عارفين إني بحبكم كلكم موووووووووووووت وبعتبركم كلكم اخواتي وكل أخت بتتمنى لأخواتها كل شئ كويس ياااااااااااااااااااارب ربنا يرزقكم كلكم ببنوته زي دي [-O<[-O<[-O< قولو آآآآآآآآآآآآآآآمين أمانه عليكم محدش ينزل غير لما يقول آآمين أصلي بحبكم جدا فعلا أتمنى لكم كل خير اتفضلوا العروسه وعلى فكره معاها عربيه كمان يعني عربيتها جنبها وكمان عندها فيلا ومستعده تكتب العربيه والفيلا بإسم اللي يتجوزها وكمان فلوس في البنك ياللا ![]() بالهنا والشفا ) ) )<:-P<:-P> > > > >![]() حبايبي والله :-*:-* :a (92)::a (92)::a (92): |
|
#2
|
||||
|
||||
|
ماشى ياكارمن
مدور بقى ليكى على عريس كويس كده تسلم ايدك على الموضوغ |
|
#3
|
|||
|
|||
|
لالالالالالالالالالالالال ا
ميرسي يا أسامه ربنا يخليك أنا مش عاوزه أي عرسان تسلملي هههههههههههههههه بس ايه رأيك في العروسه قمرررررررررررررررررر مش كده؟ تستاهل واحد عسل زيك والله ههههههههههه |
|
#4
|
|||
|
|||
|
يا لهوووووووووووووووووى
دى تاكلنى حرام عليكى يا بت عايزة تموتينى ههههههههههههه
__________________
أتعلمين أن القمر يغار منك والشمس حينما تراكى تذهب لتجعلك بنورك الساطع وجمالك الرائع أن تنيرى لنا حياتنا..... كنت أسير فى طريق مظلم لا أرى فيه الا الوحدة والكآبة والحرمان ولكن بعد فترة رأيت نورا من بعيد أعاد لى الأمل من جديد وشعرت أنى أملك كل شئ فى هذه الدنيا ولكن بعد فترة رأيت نورا من بعيد أعاد لى الأمل من جديد وشعرت أنى أملك كل شئ فى هذه الدنيا وترسمت على وجهى سعادة لم يرها أحد من قبل...... :x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x |
|
#5
|
|||
|
|||
|
هههههههههههههههههه
ايوه عايزاكم كلكوا تتاكلوا اصلي بحبكم اوىىىىىىىىىىىىىىى ياللا ربنا معاكوا هتقضوا شهر العسل فين؟؟؟؟ انت لسه شفت حاجه يا علي انا كل فتره كده هجيبلكم عروسه قمر كده زى دى عشان اعملكوا البوم بنات بالشكل ده وكل واحد فيكم يختار واحده > > > > >![]() ![]() ![]()
|
|
#6
|
|||
|
|||
|
فتا احلامك ساره عندى انا
دول مجموعه شوفى مين احلى وابقى قوليلى[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] ![]() ومن كل الجنسيات اى خدمه :x:x:x:x ) ) ) ) ) ) ) ) ) )تحياتى :-h:-h:-h:-h:-h
__________________
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]تم تصغير هذه الصورة. إضغط هنا لرؤية الصورة كاملة. الحجم الأصلي للصورة هو 700 * 556.[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل][عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل][عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل][عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] التعديل الأخير تم بواسطة admin ; 09-24-2009 الساعة 10:07 PM |
|
#7
|
||||
|
||||
|
اقتباس:
هو ده الشغل العين بالعين والبادى اظلم |
|
#8
|
|||
|
|||
|
اييييييييييييييييييييييه ده بقى ده
هما ليه كلهم طوال كده يا ابنى هو حد قالك انى عندى نقص في الرجاله الطويله هههههههههههههههههههههه بس حلوين حلوين عادى اوكى هختار واحد منهم اذا كنت يا احمد انت واسامه شايفين انهم مناسبين ليه ده انتوا أخواتي بردو ومقدرش أكسرلكم كلمه اكيد انتوا عارفين فين مصلحتي |
![]() |
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| أحلام, الماجيكاويه, بواحده, يارب, يرزقكم, زيها, فتاة, كلكم |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| غرف نوم لسة ماشفتش زيها | دبدوباية | ديكورات | 13 | 03-17-2010 08:43 AM |
| صورى مفيش زيها | لمحه حب | الصـــور ومقاطع الفيديو | 11 | 02-27-2010 08:16 AM |
| كل الماجيكاويه يسافرو | hobba | المنتدى العام | 15 | 02-23-2010 08:12 AM |
| وحشتونى مووووووووووت كلكم | salma | منتدى الترحيب والاهداءات | 20 | 10-22-2009 07:53 AM |
| من حق كل زملكاوي ان يفخر بناديه, في حب النادي | هيمة فرج | صدى الملاعب العربيه والعالميه | 1 | 07-06-2008 06:05 AM |