![]() |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
أنا عشت سنين بحبك وهموووت لو سبني قلبك يا حبيبي حس بياا أنا من غير قلبك ماليش
وحياة كل الليالي وحياة قلبك يا غالي لو يوم هتغيب عليا يحرم عليا أعيش زعلان أرجوك عاتبني لكن إياك تسبني وأشوف غيري في عينيك أنا وحيد في حياتي من غيرك ياحياتي يامضياااا يازكرياتي صدقني بمووت عليك الناس حاسين بحيرتي شايفين في عينيا غيرتي عليك من النسمة جاية علشان تلمس إيديك آآه يا حيرتي وطوول عذابي يا سنين عمري وشبابي دنا أبيع الدنيا دية أبعها وأكون شريكك أنا عشت سنين بحبك وهموووت لو سبني قلبك يا حبيبي حس بياا أنا من غير قلبك ماليش وحياة كل الليالي وحياة قلبك يا غالي لو يوم هتغيب عليا يحرم عليا أعيش |
|
#2
|
|||
|
|||
|
اتمنى الرد وان ينال اعجابكم
|
|
#3
|
|||
|
|||
|
الله يا اوس جميل اوي وتحفه بجد ونتمني المزيد ان شاء الله
|
|
#4
|
||||
|
||||
|
لاتستعجل الرد
انظر الى عدد مشاهدات الموضوع مشكور ليك |
|
#5
|
|||
|
|||
|
أنا عشت سنين بحبك وهموووت لو سبني قلبك يا حبيبي حس بياا أنا من غير قلبك ماليش
وحياة كل الليالي وحياة قلبك يا غالي لو يوم هتغيب عليا يحرم عليا أعيش ميرسي كتير ليك يا اوس فعلا كلام جميل جدا واحساس صادق تسلم ايديك ودماغك |
|
#6
|
|||
|
|||
|
شكرا على مروركم وانها نالت اعجابكم
__________________
جرب مرة تحب بجد جرب تبقي دموعك جذر وهى المد جرب تبقي عيونك بحر وهي الشط جرب تلمس احساس بكره يد بيد يومها هتلقي على اسئلتك مليون رد يومها هتلقي على حيرتك مليون سد بس تحاول مرة حقيقي تحب بجد [SIGPIC][/SIGPIC] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل][عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل][عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل][عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل][عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
|
![]() |
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| بحبك, سنين |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| بحبك يعنى بحبك | bosbos love | منتدي الفنون الادبيه | 3 | 07-11-2010 04:17 AM |
| بحبك حب | amira abdo | منتدي الفنون الادبيه | 0 | 01-27-2010 03:02 AM |
| تخيل منتدى الماجيك بعد عشر سنين | karmen | المنتدى العام | 13 | 12-12-2009 11:45 PM |
| لسه بحبك | اوس الواثق | الابداعات الفنيه للاعضاء | 4 | 10-21-2009 12:09 AM |
| حبي وحبك اللي من {سنين} انتهى بساعتين | الماجيك | منتدي الفنون الادبيه | 3 | 02-14-2009 02:20 AM |