![]() |
|
#1
|
|||
|
|||
|
أنا عشت سنين بحبك وهموووت لو سبني قلبك يا حبيبي حس بياا أنا من غير قلبك ماليش
وحياة كل الليالي وحياة قلبك يا غالي لو يوم هتغيب عليا يحرم عليا أعيش زعلان أرجوك عاتبني لكن إياك تسبني وأشوف غيري في عينيك أنا وحيد في حياتي من غيرك ياحياتي يامضياااا يازكرياتي صدقني بمووت عليك الناس حاسين بحيرتي شايفين في عينيا غيرتي عليك من النسمة جاية علشان تلمس إيديك آآه يا حيرتي وطوول عذابي يا سنين عمري وشبابي دنا أبيع الدنيا دية أبعها وأكون شريكك أنا عشت سنين بحبك وهموووت لو سبني قلبك يا حبيبي حس بياا أنا من غير قلبك ماليش وحياة كل الليالي وحياة قلبك يا غالي لو يوم هتغيب عليا يحرم عليا أعيش |
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| بحبك, سنين |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| بحبك يعنى بحبك | bosbos love | منتدي الفنون الادبيه | 3 | 07-11-2010 04:17 AM |
| بحبك حب | amira abdo | منتدي الفنون الادبيه | 0 | 01-27-2010 03:02 AM |
| تخيل منتدى الماجيك بعد عشر سنين | karmen | المنتدى العام | 13 | 12-12-2009 11:45 PM |
| لسه بحبك | اوس الواثق | الابداعات الفنيه للاعضاء | 4 | 10-21-2009 12:09 AM |
| حبي وحبك اللي من {سنين} انتهى بساعتين | الماجيك | منتدي الفنون الادبيه | 3 | 02-14-2009 02:20 AM |