![]() |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
/ [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] .:..:. أشــعر بعزتـــي .:..:. حينما يخونني صديقٌ و يَطْـعَنَني في ظَـهْري.. ولا آبديهِ أي ْ اهــْتِمامْ. وقَدْ تَـوقَــعَ مني ردةَ فــَعْــلٍ تـَجــعَـلهُ يُـزيدُ طَــعَـناتهُ لــي.. فَــ بِذلكَــ يزدادُ قــهـراً وَ تَــ عُ ــودُ طَعَناتَهُ إلــيهِ وتَقْتلهُ...!! [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] .:..:. أشــعر بعزتـــي .:..:. حينَما أتركُ الـدنيا..وما تَحْمِلُ منْ هُــمومٍ غَابرة ٍ خَلـفــي.. وأمشـي أمَامَها وكُلي ثِقَةً..وأصِلُ إلى مبــتغَاي... وأحَقِقُ حــلُمي..وهَــدَفي بِلا...تــَنَازلْ..!! [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] .:..:. أشــعر بعزتـــي .:..:. عِندمَا أقولُ كَلِمَة الــحـقِ في موقـفٍ لا يَحــتمِلُ أن تَكونَ فيهِ عُنصراً مُحَايداً وتَكُنْ في قِمَة الإحــراجْ ..!! [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] .:..:. أشــعر بعزتـــي .:..:. عَندَمـا لا أسْمحْ ولا لأيّ مـخْلوقٍ كانْ أنْ ينْهَبني حــقي وآخُذَه.. بِطيبتــي مَهْما كانَ الــثَمَنْ... ولا أرضــى بــِغَـيرِ الــحَـــقْ..!! [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] .:..:. أشــعر بعزتـــي .:..:. عِــندمَا أتَقَدمُ بِخَطواتي إلـى الأمـامْ لأن جُــرحٌ كَبيرْ تَركه في ذاتي انسان أكْبَـر فالــضَربَةُ الـتــي لآ تَقْتلنِــي... تُــزيدَنــي قُــوة..!! [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] .:..:. أشــعر بعزتـــي .:..:. بَينَما أرتَمــي في أحْـضَــانِ أُمــي.. وأُ قَبِلُ جَبينَهَـاوقَـدَمَــيْهَا ويَـدَاها واُعْلِمها كــم أنني فَخُـورٌ جِــداً بأنــهَـا أمِــي..!! [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] .:..:. أشــعر بعزتـــي .:..:. عِندمـا تَــعْـصِفني رِيــاح الــزَمن المُؤلمة وألجَأ إلــى ربِــي بِالدُعــاءْ لَه ذلِيلاً طَالِباً منْهُ أنْ يَقْبَلَني مِمنْ يَبْتليهمْ بِالْهَمِ... لِــ يَنظرَ مدى صِدقَ إيْمَــانِهمْ..!! [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] .:..:. أشــعر بعزتـــي .:..:. عَندَمــا أعْ ــتَذِرُ وأقولْ آسف بـِحَـق من أخطــأتُ وأسَأتُ إليهَم في يــومٍ مــا...!!. |
|
#2
|
|||
|
|||
|
.:..:. أشــعر بعزتـــي .:..:. حينَما أتركُ الـدنيا..وما تَحْمِلُ منْ هُــمومٍ غَابرة ٍ خَلـفــي.. وأمشـي أمَامَها وكُلي ثِقَةً..وأصِلُ إلى مبــتغَاي... .:..:. أشــعر بعزتـــي .:..:. بَينَما أرتَمــي في أحْـضَــانِ أُمــي.. وأُ قَبِلُ جَبينَهَـاوقَـدَمَــيْهَا ويَـدَاها واُعْلِمها كــم أنني فَخُـورٌ جِــداً بأنــهَـا أمِــي..!!
ميرسي يالمحه تسلم ايدك
__________________
افضل 15 مشارك [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] انا ليه ساكته عليه انا ليه سايباه يتقرب مني ضعيفه قصاد عنيه مع اني انا مش كده وده جنني كل اللي يقول عليه بقي حلو علي قلبي ليه سلمت خلاص باينلي يظهر ده اللي اسمه ايه انا طول الوقت مكسوفه اجي اتكلم بتغلبط ليه مخبيه اني ملهوفه مينفعش ارمي نفسي عليه بجد بجد مش عارفه ايه ده اللي انا فيه انا ليه بالي طويل وياه مش قادرة استني ثواني وعرفت سهر الليل وبقيت اسهراسمع ف اغاني من يومي مشغوله بيه ف نومي محلمش الا بيه سلمت خلاص باينلي يظهر ده اللي اسمه ايه انا طول الوقت مكسوفه اجي اتكلم بتغلبط ليه مخبيه اني ملهوفه مينفعش ارمي نفسي عليه بجد بجد مش عارفه ايه ده اللي انا فيه انا ليه ساكته عليه انا ليه سايباه يتقرب مني ضعيفه قصاد عنيه مع اني انا مش كده وده جنني كل اللي يقول عليه بقي حلو علي قلبي ليه سلمت خلاص باينلي يظهر ده اللي اسمه ايه :a (130)::a (130)::a (130)::a (130)::a (130)::a (130)::a (130)::a (130)::a (130)::a (130)::a (130)::a (130)::a (130)::a (130)::a (130): [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] |
|
#3
|
||||
|
||||
|
حينَما أتركُ الـدنيا..وما تَحْمِلُ منْ هُــمومٍ غَابرة ٍ خَلـفــي.. وأمشـي أمَامَها وكُلي ثِقَةً..وأصِلُ إلى مبــتغَاي... وأحَقِقُ حــلُمي..وهَــدَفي بِلا...تــَنَازلْ..!!
|
|
#4
|
||||
|
||||
|
مشكور
|
|
#5
|
|||
|
|||
|
اسعدني مروركم منورين التوبيك
|
|
#6
|
||||
|
||||
|
.:..:. أشــعر بعزتـــي .:..:. بَينَما أرتَمــي في أحْـضَــانِ أُمــي.. وأُ قَبِلُ جَبينَهَـاوقَـدَمَــيْهَا ويَـدَاها واُعْلِمها كــم أنني فَخُـورٌ جِــداً بأنــهَـا أمِــي..!!
__________________
![]() على جنب كدا ~~ ~~~~~~~~~~~~~~~~ سأعود كما كنت عندما يعود أصدقائى ومن قبلهم المنتدى واللي ما يفهمش بالاشارة الكلام معاه خسارة |
|
#7
|
||||
|
||||
|
.:..:. أشــعر بعزتـــي .:..:. عِندمـا تَــعْـصِفني رِيــاح الــزَمن المُؤلمة وألجَأ إلــى ربِــي بِالدُعــاءْ لَه ذلِيلاً طَالِباً منْهُ أنْ يَقْبَلَني مِمنْ يَبْتليهمْ بِالْهَمِ... لِــ يَنظرَ مدى صِدقَ إيْمَــانِهمْ..!!
........................... جميل جدا تقبلي مني مروري
__________________
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] اعتذر عن قلة دخولي بسبب قبول فترة الامتحانات [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] |
|
#8
|
|||
|
|||
|
اسعدني مروركم منوررررررين
|
![]() |
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| الذل, شموخي |
|
|