منتديات كيو ون q8-one  

العودة   منتديات كيو ون q8-one > ۝ المنتـدى الــعـــام ۝ > منتدي الفنون الادبيه

 
 
أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
  #1  
قديم 02-26-2010, 12:45 PM
beckham beckham غير متواجد حالياً
 
تاريخ التسجيل: Dec 2009
المشاركات: 1,104
نيجري بيه

نيجريبيه نيجريبيه نيجريبيه ايريه

نيجريبيه نيجريبيه نيجريبيه ايريه

شيلكي ان كير مولو فوتنا دشكوسا كير مولو فوتنا

شيلكي ان كير مولو فوتنا دشكوسا كير مولو فوتنا

مينا ميناااااااااا

شيلكي ان كير مولو فوتنا دشكوسا كير مولو فوتنا

شيلكي ان كير مولو فوتنا دشكوسا كير مولو فوتنا

مينا ميناااااااااا

نيجريبيه نيجريبيه نيجريبيه ايريه

نيجريبيه نيجريبيه نيجريبيه ايريه

النونو نن عينيه غنا ضحكت عيونه من الجنه

دا النونو نن عينيه غنا ضحكت عيونه من الجنه

مينا ميناااااااااا

النونو دبت خطوتها خطفت عيونا وشغلتها

النونو دبت خطوتها خطفت عيونا وشغلتها

مينا ميناااااااااا

نيجريبيه نيجريبيه نيجريبيه ايريه

نيجريبيه نيجريبيه نيجريبيه ايريه

يى يى يى يى يى يى ييييييييييي

يى يى يى يى يى يى ييييييييييي

ياي يييييييييييي

شيلكي ان كير مولو فوتنا دشكوسا كير مولو فوتنا

شيلكي ان كير مولو فوتنا دشكوسا كير مولو فوتنا

مينا ميناااااااااا

شيلكي ان كير مولو فوتنا دشكوسا كير مولو فوتنا

شيلكي ان كير مولو فوتنا دشكوسا كير مولو فوتنا

مينا ميناااااااااا

نيجريبيه نيجريبيه نيجريبيه ايريه

نيجريبيه نيجريبيه نيجريبيه ايريه
__________________
اكتر حاجه توجع في لحظة الفراق حبيبك تلمحة و دموعة رافضة تطلع و كانه حالا فاق علي ايد بتدبحة
و كان ده عادي لا و اقل كمان من العادي و الوقت ده كل في عمر الواحد راح علي الفاضي

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
لا حياة بلا تهييس و لا تهييس بلا حياة
^^ ^^
رابطة "مهيسين "الماجيك[للمهيسين فقط]

=))=))=))=))

رد مع اقتباس
 

الكلمات الدلالية (Tags)
ويخرج


تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة

الانتقال السريع

المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
نغمة جوال توم وجيري حسون سبعين دنيا الجوال 0 11-10-2009 01:27 AM
نبدأ على بركة الله... المنصورة (المتحفز) يستضيف الإسماعيلي (البطل) فى غياب حمص وخيرى ويحيى admin صدى الملاعب العربيه والعالميه 0 08-05-2009 11:38 PM
المنصورة يثأر لنادى الزمالك ويخرج بنى عبيد من كأس مصر admin صدى الملاعب العربيه والعالميه 0 01-07-2009 06:27 AM
الحضري يتسبب في ركلة جزاء ويخرج مصابا .. وسيون يخسر بالثلاثة admin صدى الملاعب العربيه والعالميه 0 10-30-2008 06:17 PM


الساعة الآن 12:57 PM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir