![]() |
|
#1
|
|||
|
|||
|
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] انا بقترح عمل قسم يبقى اسمه [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
وده يكون للتواصل بين الاعضاء يعنى انا شايفه ان مفيش قسم بيضم كل التوبيكات الخاصه بالاعضاء وده قسم هيكون للتوبيكات زى قول اللى فى بالك والحاجات دى لانى بدور عليها ومش عارفه المفروض تكون فين كمان القسم ده ممكن يكون فيه اى توبيك مش ليه مكان فى اى قسم تانى يا رب فكرتى تكون وصلت والسلام ختام @};- تقبلوا تحياتى
__________________
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| Cafe English 1.0 – برنامج تعليم اللغة الانجليزية | بلوغرداااى | منتدي البرامج العامه | 0 | 09-22-2010 05:46 AM |
| Cafe English 1.0 – برنامج تعليم اللغة الانجليزية | سالترديفيد | سلة المحذوفات | 0 | 08-17-2010 04:15 AM |
| Cafe English 1.0 – برنامج تعليم اللغة الانجليزية | جازوراو رنــــا | سلة المحذوفات | 0 | 08-16-2010 03:57 AM |
| Cafe English 1.0 – برنامج تعليم اللغة الانجليزية | جازوراو رنــــا | سلة المحذوفات | 0 | 08-14-2010 03:43 AM |
| Cafe English 1.0 – برنامج تعليم اللغة الانجليزية | طاطاالمشاغب | سلة المحذوفات | 1 | 05-18-2010 07:50 AM |