![]() |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
مع كل مولود جديد تولد أم جديده
انتوا بتقولوا أكيد أكيد مبروك على ايه النهارده بجد مفاجأه مستعديين 10 9 8 7 6 5 4 3 2 1 احنا كلنا بنبارك النهارده لأول أم في منتدى الماجيك ومش عاوز أكبرك يا جاسيكا بس يا جماعه هيا لسه صغنونه بس بقت أم ولـــ بنوته زي العسل ( جيرمين ) ![]() Jaseka ولــ اللي مش عارف ان المشرفه salma بقى مشرفة منتدى الضحك والفرفشه تبقى في نفس الوقت عمة عروستنا النهارده الاميره@};- ( جيرمين ) دي طبعاً بعض الهدايا البسيطه للأموره ولمامتها الغاليه عندنا بعض الملابس ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ولسا الهدايا بس بيتجهزوا يلا يا ماجيكاويه مستنيين ايييييييييييييييه بقولوكوا أول أم في الماجيك ولي عوده مع الهدايا الخاصه باباي ![]() التعديل الأخير تم بواسطة admin ; 04-19-2009 الساعة 06:32 AM |
|
#2
|
|||
|
|||
|
مبرووووووووووووك ياجيسكا ويا سلمى
|
|
#3
|
|||
|
|||
|
الف مبروك يا جيسيكا ويتربى فى عزك
|
|
#4
|
|||
|
|||
|
مبروووووووووووووك
يا جيسيكا
__________________
أتعلمين أن القمر يغار منك والشمس حينما تراكى تذهب لتجعلك بنورك الساطع وجمالك الرائع أن تنيرى لنا حياتنا..... كنت أسير فى طريق مظلم لا أرى فيه الا الوحدة والكآبة والحرمان ولكن بعد فترة رأيت نورا من بعيد أعاد لى الأمل من جديد وشعرت أنى أملك كل شئ فى هذه الدنيا ولكن بعد فترة رأيت نورا من بعيد أعاد لى الأمل من جديد وشعرت أنى أملك كل شئ فى هذه الدنيا وترسمت على وجهى سعادة لم يرها أحد من قبل...... :x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x |
|
#5
|
|||
|
|||
|
الف الف مبرووووووووووووووك يا جاسيكا وتتربي ف عزك يارب وانا منستش الهدايا ويارب يعجبوكي ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() بس سؤال انا عايزه اعرف يعني ايه جيرمين
__________________
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] |
|
#6
|
|||
|
|||
|
الف مليون مبروك
|
|
#7
|
||||
|
||||
|
كل طلبات المولد الجديده
1. شامبو الأطفال ( وطبعا فيه أنواع كثيرة خدي اللي تحبيه وينابك منها ) ![]() 2. صابون الاستحمام للطفل ![]() 3. سائل الاستحمام ![]() 4. غسول ماقبل النوم ![]() 5. مناديل معقمة لتغيير الحفاظ ![]() 6. زيت جونسون للأطفال ( بعد الاستحمام ) ![]() ![]() 7. لوشن مرطب لجسم الطفل ![]() 8. بودرة الطفل ![]() 9. كرات القطن ( لدهن الكريمات والبودرة على جسم الطفل والتخلص من الفائض ) ![]() 10. عطر للطفل ( خفيف وما يسبب حساسية ) ![]() 11. حفايظ بامبرز ![]() |
|
#8
|
|||
|
|||
|
اهو يا جاسيكا أدمن جابلك كل مستلزمات البيبى
وألف مبروك وربنا يخليلك جيرمين اسمها زى العسل |
|
#9
|
||||
|
||||
|
الف مبروك يا اجمل ام بالمنتدى
ربنا يخليلك جيرمين يارب وتكبر كدة وتبقى عضوة معانا في الماجيك بس دي تبقى اول مولودة في الماجيك
__________________
![]() ![]() ![]()
|
|
#10
|
|||
|
|||
|
الف مبروك يا جيسكا أنتى وسلمى
|
![]() |
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| لــــ, باركواااا, jaseka |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| عيد ميلاد Jaseka | admin | منتدى الترحيب والاهداءات | 4 | 05-23-2009 02:28 AM |