![]() |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
كل اللي معانا هنا يدخل ويقولنا
@};- راح فين يوم شم النسيم ~:> ومحدش يزوغ ^#(^ وانا عارف ان الكل هيخرج وهيروح > ![]() مستنيكوا 8->>:/8-> باباي :-h |
|
#2
|
|||
|
|||
|
انا هروح ازر قريبى يوم اجازه من الشغل
|
|
#3
|
|||
|
|||
|
انا هروح عند عمى واحتمال اخرج بليل
|
|
#4
|
|||
|
|||
|
والله ما روحت فى حته انا قاعده فى البيت
بس احتمال اخرج بالليل |
|
#5
|
||||
|
||||
|
حرااااااااااااااااااااااا اام
يحرم مشاركة غير المسلمين ( المسحين ) باعيادهم
__________________
![]() على جنب كدا ~~ ~~~~~~~~~~~~~~~~ سأعود كما كنت عندما يعود أصدقائى ومن قبلهم المنتدى واللي ما يفهمش بالاشارة الكلام معاه خسارة |
|
#6
|
|||
|
|||
|
انا قاعدة ف البيت لا روحت ولا هروح
كدا تقلب عليا المواجع يا جوست
__________________
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] |
|
#7
|
|||
|
|||
|
انا زمان كنت لازم اخرج مع اصحابى
بس لما عرفت الحقيقه اقدر اقولكم حرااااااااااااااااااااااا اااااااااام الاحتفال باليوم ده "مع كامل احترامى للمواطن المسيحى" دى اصول ديننا ومينفعش نغيرها علشان حرام :-c
|
|
#8
|
||||
|
||||
|
أنا بقى ،،، :-b
كنت مطبق لغاية الساعة 8 الصبح (:| وبعدها نمت طول النهار |-) ما أظنش هلاقى حاجة أحسن م النوم >:d< قلنا يا جوست أنت عملت ايه ف شم النسيم <:-p
__________________
رأيت الهَم في الدنيا كثير ... وأكثره يـكون مــن النساء فلا تأمن لأنثي قــط يوما ... ولوهبطت عليك من السماء ![]() |
|
#9
|
|||
|
|||
|
أنا خرجت مع الشلة
|
![]() |
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| النسيم, هتروح |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| فتاوى هامة عن شم النسيم | admin | منتدى نور الإيمان | 4 | 04-12-2010 06:13 PM |
| تنبيهات حول عيد شم النسيم | admin | منتدى الصوتيات والمرئيات الإسلامية | 1 | 04-05-2010 08:23 AM |
| هتهيس يعني هتهيس (هتروح مننا فين؟!!) | karmen | اضحك من قلبك | 3 | 03-15-2010 10:18 PM |