![]() |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
لو أنك مرة كنتي جالسة مع أختك وكانت أختك تحمل بين يديها طفل صغير وجميل جدا وقالت لك أختك أنا مشغولة شوية ممكن تحمليه عني شوية بس
وبالفعل أخذتي الطفل منها وحملتيه بين يديكى وأخذتي تلاعبيه وتحادثيه وأثناء ذلك كنتي تقولين للطفل الصغير اديني بوسة يا حبيبي، وكررتي هذا الطلب ربما تحصلين من الطفل الصغير على بوسة، لكن الطفل لم يستجب لطلبك وظللت تكررين الطلب منه وترفعين صوتك وتقولين بصوت عالي أديني بوسة حبيبي وأثناء ذلك فتحتي عينيك وإذا أنتي على سريرك وتجمع حولك أمك وأبوك وأخواتك على صراخك وأنتي تقولين أعطني بوسة حبيبي واكتشفتي أنك كنتي تحلمين فسألوكي من مين تطلبين انو يديكي بوسة ؟؟ اية ردك علي سؤالهم قولي لي هتقولي لهم اية .؟؟؟؟؟؟!!!! وليه هيكون ردك كده؟؟؟؟؟؟؟ وطبعا الموضوع للشباب بس يكون بيلاعب بنوته صغيره وبرضه عاوز منها بوسه هتقول ايه فى الموقف ده؟؟؟؟؟؟؟ ههههههههههههههههههههههههههههههههههههه )مستنى اشوف تصرفاتكم 8-> :-c
__________________
من النهارده مفيش توقيع
الفيلا بتاعتنا هى التوقيع [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] |
|
#2
|
|||
|
|||
|
فين التفاعل مع الموضوع
__________________
من النهارده مفيش توقيع
الفيلا بتاعتنا هى التوقيع [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] |
|
#3
|
||||
|
||||
|
ايه ياعم الموقف ده
لو سئلونى هقول الحلم بس مش هيصدقو |
|
#4
|
|||
|
|||
|
هههههههههههه
هرجع انام تاني
__________________
لا اله الا الله عدد ما كان وعدد ما يكون وعدد الحركات والسكون ـــــــــــــ اللهم سترك وعفوك ورضاك
|
|
#5
|
||||
|
||||
|
ليه بس الإحراج ده !!
مش عارف ايه اللى هيحصل بس واحد نايم توقع منه أى شئ أنت فكرتنى أنا فى مرة قايم من النوم قايم مبتسم وعمال اضحك ... ومش عارف ليه تسلم ايديك يا ديزل ... ومنتظرين البقية
__________________
رأيت الهَم في الدنيا كثير ... وأكثره يـكون مــن النساء فلا تأمن لأنثي قــط يوما ... ولوهبطت عليك من السماء ![]() |
|
#6
|
||||
|
||||
|
والله احتمال اكمل التمثيلية واقولهم اهلا يا بابا انتى وماما
انتو جيتو؟ وفين حمايا وحماتى مجوش معاكو ليه استنو اما انام تانى يمكنى شوية والاقيهم جايين ههههههههه |
|
#7
|
||||
|
||||
|
ولا حاجة عجاوب بصدق وقلهم ديه الجرل فرند
كانت مغلباني هههههههههههههههههههههههه طبعا سعتها عاخد قلمين محترمين اوي ههههههههههههههههههههههههه بس اكيد حبر مش رصاص ههههههههههههههههههههههههه ه
__________________
![]() على جنب كدا ~~ ~~~~~~~~~~~~~~~~ سأعود كما كنت عندما يعود أصدقائى ومن قبلهم المنتدى واللي ما يفهمش بالاشارة الكلام معاه خسارة |
|
#8
|
|||
|
|||
|
والله انا هقولهم ده انا كنت عاوزه بوسه من ابن أختى وأوديها هى فى داهيه ده لو مكنتش متجوزه يعنى
وانا مالى مش هى اللى ادتنى البيبى شكرا محمد عالموضوع الجامد |
|
#9
|
|||
|
|||
|
اقتباس:
الله يرحمك بعد العلقه اللى هتاخديها انتى وهى ههههههههههههههههههههههههه ههههههههه
__________________
من النهارده مفيش توقيع
الفيلا بتاعتنا هى التوقيع [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] |
![]() |
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| ماذا, الموقف؟؟, تفعلين, كنتى |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| ماذا ستفعل اذا كنت فى هذا الموقف | lost love | المنتدى العام | 0 | 05-13-2010 09:59 AM |
| كنتى بتطبخى والطبخة باظت منك؟ الحل عندى | دبدوباية | الماكولات والمشروبات | 0 | 02-17-2010 12:16 AM |
| أيتها المنتقبة:ماذا تفعلين لو تم منعك من دخول الامتحان؟(الحل بالداخل) | الصقر الابيض | المنتدى العام | 4 | 01-18-2010 06:59 AM |
| ماذا تفعلين عند إحتراق القدور | لمحه حب | الماكولات والمشروبات | 9 | 01-01-2010 08:04 PM |
| يا من كنتى حبيبتى ساعدينى | صانع الخيال | منتدي الفنون الادبيه | 1 | 09-24-2009 01:16 AM |