![]() |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
تخيلوا لو البنات حكموا العالم الدنيا هيبقى شكلها ازاى
شوفوا معايا بالصور دى محطة البنزين ![]() وده الصاروخ ودى بقى طياره حربيه تخيلوا!! ودى بقى حمامات المدارس والمصالح الحكوميه ![]() والعربيات كلها هتبقى كده حتى الهامر شوفوا شكلها هيبقى ازاى ![]() الله عليكم يا بنات والله مفيش أحلى ولا أجمل من كده منتهى الرقه والجمال والحلاوه بيكم الدنيا كلها هتبقى وردى سيبوهالنا انتوا بس واحنا هنظبطها(أقصد الدنيا يعنى) |
|
#2
|
||||
|
||||
|
ايه ده
بنات ايه اللي يحكموا العالم البنات ملهمش غير ف الطبيخ وكدة وبعدين هو شغلنا مش عاجبكم ولا ايه عايزين تخربوها وتعدوا على تلها
__________________
3 3 3 3 3 3 3 3 3 3أيلول lost love <:-P<:-P<:-P<:-P<:-P<:-P<:-P<:-P %-(%-(%-(%-(%-(%-(
|
|
#3
|
|||
|
|||
|
لالالالالالالالالالالا
ايه يا ميدو ده أنا لا أسمح انتوا عاوزين تستعبدونا واللا ايه عالعموم احنا اللى دلعناكم شوف الدنيا هتبقى حلوه ومدندشه ازاى لو احنا اللى حكمنا العالم |
|
#4
|
||||
|
||||
|
وكل ما واحد يروح يشترى حاجة يكسب علية بنوتة هدية
ههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههه انا معاااااااكو يبنات |
|
#5
|
|||
|
|||
|
هههههههههههههههه
بنوته هديه آه لاقيين نفسنا احنا أوى كويس أصلا ان احنا هنخليكم تشتروا حاجه |
|
#6
|
||||
|
||||
|
اه......,[..][..][..][..][..]
يعني احنا نعد في البيت نكنس ونمسح ونطبخ وانتوا اللي تشتغلوا وتصرفوا ع البيت[-X[-X[-X[-X والله تريحوا برضه بس في حاجة منتش واخدة بالك منها إن احنا كدة ممكن نعمل زي محمود عبد العزيز في الفلم اللي أنا مش عارف اسمه ده....:-ss:-ss وساعتها................... الحياة مش هتبقى بمبي خالص......X_XX_XX_XX_X
__________________
3 3 3 3 3 3 3 3 3 3أيلول lost love <:-P<:-P<:-P<:-P<:-P<:-P<:-P<:-P %-(%-(%-(%-(%-(%-(
التعديل الأخير تم بواسطة EzAt99 ; 07-18-2009 الساعة 01:32 PM |
|
#7
|
||||
|
||||
|
الحياة بقى لونها بمبى
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
__________________
رأيت الهَم في الدنيا كثير ... وأكثره يـكون مــن النساء فلا تأمن لأنثي قــط يوما ... ولوهبطت عليك من السماء ![]() |
|
#8
|
|||
|
|||
|
هيكون الجوال كده
![]() وهتكون المبانى كده ![]() |
|
#9
|
|||
|
|||
|
اتفضلوا اهو أدى رامى والماجيك قالولكوا الحاجات التانيه شكلها هيكون ازاى
والنبى مش الدنيا هتبقى أحلى اعترفوا |
|
#10
|
|||
|
|||
|
متقلقش يا ميدو احنا برضو اللى هنفضل نولد ونخلف
بطمنك اهو متقلقش ههههههههههههه |
![]() |
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| البنات, الدنيا, العالم, حكمة, هتبقى, وردى |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| دلع البنات البنات سيئة فية ولكل واحدة وقتا مأديا | admin | منتدي الفنون الادبيه | 2 | 07-28-2010 06:30 AM |
| لا نريد الكمال ولكن نريد قلوبا تصحو عند الخطأ | manolly | المنتدى العام | 8 | 03-07-2010 07:26 AM |
| تعالوا نشوف لو البنات حكموا العالم ايه اللى هايحصل | دبدوباية | سلة المحذوفات | 1 | 12-28-2009 06:33 AM |
| حكمة اليوم .. شاركنا بوضع حكمة اليوم | صاحب القلب الميت | سلة المحذوفات | 6 | 11-10-2009 07:17 AM |
| الله لو البنات حكمت العالم هتبقي عسل ونبي البنات دول عسل | amira abdo | سلة المحذوفات | 2 | 10-01-2009 09:10 AM |