![]() |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
كل سنه وانتى طيبه ياجمل ام
![]() انا هنا حبيت احتفل معاكم بعيد الام ومع موقع الماجيك واخواتى تعالى معاى قول رساله لوالدتك عرفان بالجميل ساعات كلمه او ورده صغيره بتبقى رمز صغير جدا بعرفان بفضل الام علينا معاى ومع اخوتك تعالى احكى لينا موقف حسيت فيه بمعنى الام الحقيقى مش معنى ام موضوع التعبير الى كان بيجى فى المدرسه واحنا صغيرين لا تعالى هنا عيد على والدتك وابعت رساله وعرف اصحابك مين مامتك وبتمثلك ايه فى حياتك ومش تنسى الموقف الى حسيت فيه بمعنى الام ولو مش كانت مامتك موجوده كنت فشلت فى الموقف ده عيد سعيد على امهاتنا كلنا تعالى قول اهداء وسيب ورده حب فى رد عرفنا بتحب امك اد ايه :36_4_1::36_4_1::36_3_19:
__________________
متغيب للامتحانات [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] BacK 8/4/2009
|
|
#2
|
|||
|
|||
|
مشكوووووور وكل سنة وانتم طيبين
|
|
#3
|
||||
|
||||
|
|
#4
|
|||
|
|||
|
شكرا على تفاعلكم ..بس فين باقى الاعضاء
__________________
متغيب للامتحانات [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] BacK 8/4/2009
|
|
#5
|
|||
|
|||
|
شكرا على موضوعك وكل سنة وكل ام طيبة
|
|
#6
|
|||
|
|||
|
شكرا على التذكره
وكل سنة وكل ام طيبة |
![]() |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| كل سنه وإنتي طيبه يا (بنت الإسلام) | karmen | منتدى الترحيب والاهداءات | 13 | 06-30-2010 08:18 PM |
| تألقى وانتى واقفة فى مطبخك | دبدوباية | الماكولات والمشروبات | 2 | 12-11-2009 11:31 AM |
| **كل سنه وانتى طيبه يا مانوللي** | karmen | منتدى الترحيب والاهداءات | 10 | 09-10-2009 04:15 PM |
| شاهد حمل اهداف مباره الاسماعيلى وانبى | admin | صدى الملاعب العربيه والعالميه | 0 | 08-21-2009 04:56 AM |
| هدف مباره الزمالك وانبى فى الدورى 2009 | admin | صدى الملاعب العربيه والعالميه | 0 | 03-03-2009 07:04 PM |