منتديات كيو ون q8-one  

العودة   منتديات كيو ون q8-one > ۝ منتدى الإدارة والشكـاوي ۝ > سلة المحذوفات

إضافة رد
 
أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
  #1  
قديم 10-24-2009, 08:05 AM
ahmedlion386 ahmedlion386 غير متواجد حالياً
أســــ الماجيك ــــد
 
تاريخ التسجيل: Dec 2008
المشاركات: 66
افتراضي استفتاء علي اخلاق العضو سيلفر (رامي)

وصلتنا اخبار من مراسلنا لوست لف (انتيم رامي )من الاراضي الاسطنهاوية
ان اخلاق العضو رامي في النازل وهذا ما تاكدة وكالة الاستخبارات الامريكية
وقد تاكد مراسلنا لوست لف بنفسة وقد اجري المزيع فلفل حوار مع المراسل لوست لف واليكم جزء من الحوار




فلفل: سمعنا في الايام الاخيرة يا لوست لف ان اخلاق رامي بقت تيييييييييييييييييييييت
لوست لف: اخى فلفل انا ملاحظ تغيرات جذريه على الاخر رامى
بقى تنك وبارد ودماغه مصدره وبقى يميل اكتر للكلام مع البنات مع انه الاول كان بيجى يحكى على كل حاجه ....مبقتش الصدر الحنين بتاعه
فلفل : فعلا انا لاحظت انه بقى تنك اوى .دا حتى اخر مره جه ياخد شندوشتات كفته وطرب جاله تليفون لطعنى نص ساعه ...لحد ما الشندوشتات ما بردت.
طب وتفتكر دة لية ؟؟!!!
لوست لف : عشان النت والبنات والفلوس غيروه .
فلفل : فلوس ايه يا عم دا بيجى ياخد شندوشتات شكك .
لوست لف : على فكره يا فلفل اخر مره خدت منك سندوتشات كانت بايظه ..... وعلى فكره انا مش هشترى منك تانى يا اسطى .



وهذا كان جزء من الحوار

دلوقتى المشكله دى اثارت جدل كثير واختلف الناس

عاوزين نعرف رايكوا فى رامى بصراحه وبدون مجامله ومحسوبيه
كل واحد يقول رأيه فى اخلاق رامى وخصوصا وايت زومبى واحمد رجب وفن ديزل والاسمر !!!

وانتظروا موضوعى عن العضو الاسمر المثير للجدل والشغب !!!

التعديل الأخير تم بواسطة ahmedlion386 ; 10-24-2009 الساعة 12:24 PM
رد مع اقتباس
  #2  
قديم 10-24-2009, 08:37 AM
golden man golden man غير متواجد حالياً
رئيس فريق التنشيط
 
تاريخ التسجيل: Mar 2009
الدولة: مصر
المشاركات: 5,278
افتراضي

ده الموضوع قلب جد بقى
رد مع اقتباس
  #3  
قديم 10-24-2009, 09:30 AM
mas9220 mas9220 غير متواجد حالياً
ناس غالية عالينا
 
تاريخ التسجيل: Feb 2008
المشاركات: 103
افتراضي

ايه يا رجاله هو فيه ايه رامى ده جدع اه اسالونى عليه
رد مع اقتباس
  #4  
قديم 10-24-2009, 11:32 AM
karmen karmen غير متواجد حالياً
مراقبه القسم العام
 
تاريخ التسجيل: Mar 2009
الدولة: دايخه في دنيا بايخه
المشاركات: 15,237
افتراضي



خلاص خلاص
أنا كده عرفت ان هو هزار :-j:-j
هزروا براحتكوا
الموضوع ده أثبتلى كده
ده رامى يا جماعه
هو انتوا بتتكلموا على حد م الشارع :-s:-s
رامى اللي كلنا عارفينه كويس اوى ><><
متحاولوش بقى
\m/\m/\m/
رد مع اقتباس
  #5  
قديم 10-24-2009, 11:56 AM
ahmedlion386 ahmedlion386 غير متواجد حالياً
أســــ الماجيك ــــد
 
تاريخ التسجيل: Dec 2008
المشاركات: 66
افتراضي رد


علي فكرة يا جماعة الموضوع مش هزار الموضوع بجد بس انا عملتة في اطار كوميدي عشان الناس متافش ونريد الردود بكامل الحيادية

التعديل الأخير تم بواسطة ahmedlion386 ; 10-24-2009 الساعة 12:17 PM
رد مع اقتباس
  #6  
قديم 10-24-2009, 12:03 PM
ahmedlion386 ahmedlion386 غير متواجد حالياً
أســــ الماجيك ــــد
 
تاريخ التسجيل: Dec 2008
المشاركات: 66
افتراضي رد


نشكر الاعضاء(golden man mas9220 karmen)
علي مرورهم العطر ونتمني من الباقين المشاركة

التعديل الأخير تم بواسطة ahmedlion386 ; 10-24-2009 الساعة 12:19 PM
رد مع اقتباس
  #7  
قديم 10-24-2009, 02:19 PM
الصورة الرمزية admin
admin admin غير متواجد حالياً
TO BE OR NOT TO BE
 
تاريخ التسجيل: Feb 2008
الدولة: عايش على النت
المشاركات: 31,162
افتراضي

لاتعليق و اترك حق الرد لسيلفر
__________________
رد مع اقتباس
  #8  
قديم 10-24-2009, 05:04 PM
ahmedlion386 ahmedlion386 غير متواجد حالياً
أســــ الماجيك ــــد
 
تاريخ التسجيل: Dec 2008
المشاركات: 66
افتراضي رد

علي فكرة يا جماعة ادمن دة اخو رامي ولو رامي مظلوم كان دافع علية انما هو مرديش يرد عشان عارف رامي اخوة وعلي فكرة ادمن هو اللي قايل لنا نعمل الموضوع دة عشان اخلاق رامي اخوة تنعدل وشكرا
رد مع اقتباس
  #9  
قديم 10-24-2009, 08:22 PM
الصورة الرمزية Silver
Silver Silver غير متواجد حالياً
*_* عـدو المرأة *_*
 
تاريخ التسجيل: Feb 2008
الدولة: مـــــــــ ام ـــــصــــ الدنيا ـــــر
المشاركات: 5,052
إرسال رسالة عبر MSN إلى Silver إرسال رسالة عبر Yahoo إلى Silver
افتراضي

بما أن الموضوع قلب كده

وفى ناس شكلها صدقت فعلاً

يبقى نتكلم جد بقى

انا بطلب من كل واحد منكم انه يدخل ويقول رأيه فيا بصراحة

ياريت ياجماعة لو حد شايف فيا حاجة يقولها

وانا اشوف اذا كنت انا فعلاً كده

ولا فى ايه بالظبط ؟!!
__________________
رأيت الهَم في الدنيا كثير ... وأكثره يـكون مــن النساء

فلا تأمن لأنثي قــط يوما ... ولوهبطت عليك من السماء

رد مع اقتباس
  #10  
قديم 10-24-2009, 09:59 PM
karmen karmen غير متواجد حالياً
مراقبه القسم العام
 
تاريخ التسجيل: Mar 2009
الدولة: دايخه في دنيا بايخه
المشاركات: 15,237
افتراضي

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة silver مشاهدة المشاركة
بما أن الموضوع قلب كده


وفى ناس شكلها صدقت فعلاً

يبقى نتكلم جد بقى
إعتذار

أقسم بالله ما صدقت حاجه
كل ما في الموضوع إن كلامهم جد أوى
مفيهوش أي تلميح حتى إنهم بيهزروا
فأنا إستغربت
بيتكلموا كده بأسلوب ناشف
وأكن دي الحقيقه فعلا
حسيت كده من أسلوبهم انهم معترضين على إنك تكتب موضوع تنصح فيه الشباب وانت اصلا محتاج النصيحه
هو ده اللى حسسونى بيه
ربنا اللي عالم يا رامى أنا عارفه انت محترم قد ايه
والله العظيم ما صدقت ولا كلمه إتقالت
بس هما في الموضوع التانى قبل ما يعملوا الموضوع ده
كانوا حابكين الموضوع أوى
طبعاً مش محتاجه استفتاء على أخلاق رامي
رامي ده يعتبر من آخر الرجال المحترمين
رد مع اقتباس
إضافة رد

الكلمات الدلالية (Tags)
العضو, اخلاق, استفتاء, رامي


تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة

الانتقال السريع

المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
استفتاء لعام 2009 golden man المنتدى العام 20 03-06-2010 08:37 AM
**ألف مبروك سيلفر الألفيه الرابعه** karmen منتدى الترحيب والاهداءات 8 09-10-2009 05:06 PM
زكي أفضل لاعب عربي في استفتاء مجلة الحدث اللبنانية admin صدى الملاعب العربيه والعالميه 0 01-02-2009 02:06 AM
عبد ربه ثانى افضل لاعب في مصر في استفتاء رابطة المحترفين المصريين admin صدى الملاعب العربيه والعالميه 0 05-15-2008 08:55 AM
استفتاء عن فتح بعض الاقسام الجديده Elmjeck منتدي الشكاوى والاقتراحات 5 02-27-2008 09:13 AM


الساعة الآن 03:49 AM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir