منتديات كيو ون q8-one  

العودة   منتديات كيو ون q8-one > ۝ منتدى الإدارة والشكـاوي ۝ > سلة المحذوفات

موضوع مغلق
 
أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
  #1  
قديم 11-10-2009, 09:40 PM
الصورة الرمزية prince of alex
prince of alex prince of alex غير متواجد حالياً
مشرف منتدي المواضيع الاسلاميه
 
تاريخ التسجيل: Feb 2009
الدولة: EGYPT
المشاركات: 2,286
إرسال رسالة عبر MSN إلى prince of alex إرسال رسالة عبر Yahoo إلى prince of alex
عاجل(الماجيك) طلب مني لبعض الاعضاء بعدم الرد على واضيعي

اعتقد ان الموضوع باين من اسمهـ .....


يعني انا مش عايز اعضاء معينين ومشرفين يردوااا على موضوع من مواضيعي ..............


وطبعا ده بعد الي حصل في موضوع ((( [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] ))) .

وطبعا اتمنى من الادارة او الاعضاء انها متأخدش الامر بحساسية !!!

وطبعا دهـ مش عيفسد للود الي بيني وبين اي حد



WHITE - ZOMBI

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]


AHMED LION ( عشان حقي بس عشان انت تطاولت عليا بس في الرسايل الخاصة )


وطبعا بعد ده كل اتمنى من الكل احترام رغبتي وعدم التطاول باللسان ابدااا


وشكراااا


ويرجى من الاعضاء ايضا عدم الرد على موضوع لقد جننت

لانهـ عياخد شكل تاننننني خالص ..............

__________________

على جنب كدا ~~
~~~~~~~~~~~~~~~~
سأعود كما كنت عندما يعود أصدقائى
ومن قبلهم المنتدى
واللي ما يفهمش بالاشارة الكلام معاه خسارة





  #2  
قديم 11-10-2009, 09:47 PM
الصورة الرمزية prince of alex
prince of alex prince of alex غير متواجد حالياً
مشرف منتدي المواضيع الاسلاميه
 
تاريخ التسجيل: Feb 2009
الدولة: EGYPT
المشاركات: 2,286
إرسال رسالة عبر MSN إلى prince of alex إرسال رسالة عبر Yahoo إلى prince of alex
افتراضي

وزى ما العضو [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

قالى المنتدى ده زى بيتى

والى دخل بيتى يحترم اهل البيت قبل صاحب البيت والمكان

ومن الواضح الاحترام كان متبادل جدا وكل واحد احترم الاخرين
وانا قبلهم
__________________

على جنب كدا ~~
~~~~~~~~~~~~~~~~
سأعود كما كنت عندما يعود أصدقائى
ومن قبلهم المنتدى
واللي ما يفهمش بالاشارة الكلام معاه خسارة






التعديل الأخير تم بواسطة admin ; 11-11-2009 الساعة 05:53 AM
  #3  
قديم 11-11-2009, 01:46 AM
ahmedlion386 ahmedlion386 غير متواجد حالياً
أســــ الماجيك ــــد
 
تاريخ التسجيل: Dec 2008
المشاركات: 66
افتراضي رد عنيف

وزى ما العضو [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

قالى المنتدى ده زى بيتى

والى دخل بيتى يحترم اهل البيت قبل صاحب البيت والمكان

ومن الواضح الاحترام كان متبادل جدا وكل واحد احترم الاخرين
وانا قبلهم
__________________
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

التعديل الأخير تم بواسطة admin ; 11-11-2009 الساعة 05:52 AM
  #4  
قديم 11-11-2009, 02:14 AM
karmen karmen غير متواجد حالياً
مراقبه القسم العام
 
تاريخ التسجيل: Mar 2009
الدولة: دايخه في دنيا بايخه
المشاركات: 15,237
افتراضي

وزى ما العضو [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

قالى المنتدى ده زى بيتى

والى دخل بيتى يحترم اهل البيت قبل صاحب البيت والمكان

ومن الواضح الاحترام كان متبادل جدا وكل واحد احترم الاخرين
وانا قبلهم

التعديل الأخير تم بواسطة admin ; 11-11-2009 الساعة 05:52 AM
  #5  
قديم 11-11-2009, 02:59 AM
white_zomby white_zomby غير متواجد حالياً
 
تاريخ التسجيل: Feb 2009
الدولة: Istanha
المشاركات: 27
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى white_zomby
افتراضي

وزى ما العضو [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

قالى المنتدى ده زى بيتى

والى دخل بيتى يحترم اهل البيت قبل صاحب البيت والمكان

ومن الواضح الاحترام كان متبادل جدا وكل واحد احترم الاخرين
وانا قبلهم

التعديل الأخير تم بواسطة admin ; 11-11-2009 الساعة 05:52 AM
  #6  
قديم 11-11-2009, 04:57 AM
THE KING THE KING غير متواجد حالياً
مراقب
 
تاريخ التسجيل: Feb 2008
الدولة: اسكندريه
المشاركات: 4,738
إرسال رسالة عبر MSN إلى THE KING إرسال رسالة عبر Yahoo إلى THE KING
افتراضي

وزى ما العضو [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

قالى المنتدى ده زى بيتى

والى دخل بيتى يحترم اهل البيت قبل صاحب البيت والمكان

ومن الواضح الاحترام كان متبادل جدا وكل واحد احترم الاخرين
وانا قبلهم

التعديل الأخير تم بواسطة admin ; 11-11-2009 الساعة 05:52 AM
  #7  
قديم 11-11-2009, 05:52 AM
الصورة الرمزية admin
admin admin غير متواجد حالياً
TO BE OR NOT TO BE
 
تاريخ التسجيل: Feb 2008
الدولة: عايش على النت
المشاركات: 31,162
افتراضي

وزى ما العضو [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

قالى المنتدى ده زى بيتى

والى دخل بيتى يحترم اهل البيت قبل صاحب البيت والمكان

ومن الواضح الاحترام كان متبادل جدا وكل واحد احترم الاخرين
وانا قبلهم


واعتذار تانى لكل اعضاء المنتدى عن هذا التلوث البصرى لم حدث من الاعضاء دخل هذا الموضوع

وتذكرو انا لكل جواد كبوه

ودى كانت كبوه للمنتدى


والموضع غير قابل للنقاش مجددا
__________________
موضوع مغلق

الكلمات الدلالية (Tags)
لبعض, الاعضاء, الرد, بعدم, واضيعي


تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة

الانتقال السريع

المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
ممدوح عباس يعد جماهير الزمالك بعدم التنازل عن نقاط مباراة الحرس yousef eldeep صدى الملاعب العربيه والعالميه 3 12-17-2009 06:34 AM
تحذير هام وعاجل لبعض المشرفين admin منتدي الإدارة 0 08-03-2009 08:59 AM
تعالو ندعى لبعض بالخير admin المنتدى العام 11 07-19-2009 04:43 PM
الزمالك يهدد بعدم اللعب في الدوري‏..‏واللاعبون في إجازة‏..‏ admin صدى الملاعب العربيه والعالميه 0 11-20-2008 06:39 PM
بتعادله المخيب للآمال مع زامبيا..شباب مصر مهدد بعدم المشاركة في أمم إفريقيا tafa صدى الملاعب العربيه والعالميه 1 09-29-2008 07:03 AM


الساعة الآن 02:07 AM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir