![]() |
|
|||||||
![]() |
|
|
أدوات الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
السلام عليكم و رحمة الله و بركاته
انا احمد من اسطنها 19 سنه طالب بكلية حقوق بنها و بالصلاة علي النبي كده انا عايز احلي ترحيب في احلي منتدي من احلي ناس هنا و يا ريت الكلام ده يتم بسرعه عشان ميبقاش في زعل و منعطلكوش بقي يا اخونا مع السلامو عليكو :-bd:-bd:-bd:-bd :-h:-h:-h:-h:-h:-h:-h |
|
#2
|
|||
|
|||
|
اهلا بيك يا ابو حميد
منور المنتدى كله بس قولى اسمك احمد ايه
__________________
ليكى(دبــدوبــايــة)يوم [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]ليكى(karmen)يوم لـمـا أوحـشـك غـمـض عـيـنـيـك وإنـده عـلـيـا أنـا هسـمـعـك وهـحـس بـيـك وتـحـس بـيـا
|
|
#3
|
||||
|
||||
|
احمد باشا
جارى وحبيبى منور الماجيك يارب يكون عبجبك بجد الـسلام علـيـكـم ورحـمة الله وبـركاته لو علمت الدار بمن زارها فرحت واستبشرت ثم باست موضع القدمين وأنشدت بلسان الحال قائلةً اهلا وسهلاً بأهل الجود والكرم أهــــــــــــــــــلا ً وسهــــــــــــــــلا |
|
#4
|
|||
|
|||
|
منور يا دودو و الله يا رب يكون المنتدي عجبك بجد
و تكتب مواضيع تيفدنا و تفيدك يارب منور يا احمد و ياله عايزين نشوف تفاعلك معانا بسرعه كده ياله
__________________
اكتر حاجه توجع في لحظة الفراق حبيبك تلمحة و دموعة رافضة تطلع و كانه حالا فاق علي ايد بتدبحة و كان ده عادي لا و اقل كمان من العادي و الوقت ده كل في عمر الواحد راح علي الفاضي [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
لا حياة بلا تهييس و لا تهييس بلا حياة ^ ^ ^ ^رابطة "مهيسين "الماجيك[للمهيسين فقط] =))=))=))=)) |
|
#5
|
|||
|
|||
|
نورت يااحمد المنتدي ومالك دخل كدا كلنا راح نرحب بيك
![]() ![]() ![]()
|
|
#6
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
__________________
رأيت الهَم في الدنيا كثير ... وأكثره يـكون مــن النساء فلا تأمن لأنثي قــط يوما ... ولوهبطت عليك من السماء ![]() |
|
#7
|
|||
|
|||
|
منور الماجيك احمد باشا
والله الواحد مطمئن المحامين كل يوم بيزيدو فى الماجيك |
![]() |
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| احلى, اصحي, ترحيب, بسرعه, جماعه, جداااااااااااااااا, صحصح, عايز, فوقانا |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| عايز بقي احلي ترحيب لاحلي mrmr في الدنيا | beckham | منتدى الترحيب والاهداءات | 9 | 02-20-2010 12:41 AM |
| قصيدة اصحى يا مصر (احمد فواد نجم) | ahmed.dodo | منتدي الفنون الادبيه | 0 | 01-25-2010 12:10 PM |
| رحبوا بيا انا عايز اشوف ترحيب جامد جدا جدا جدا | fox man | منتدى الترحيب والاهداءات | 10 | 01-03-2010 08:05 AM |
| عايز ترحيب من النار | samo zain | منتدى الترحيب والاهداءات | 10 | 09-15-2009 10:14 AM |
| السلامـ عليكمـ .. معاكمـ ميدو ومن الاخر عايز ترحيب يكون جامد | loRd MeDo | منتدى الترحيب والاهداءات | 7 | 03-05-2008 07:41 PM |