![]() |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
أشلاء قلب 40 مشاركه من المنوفيه عندها بيبي زي السكر -على حد قولها- تمت 25 سنه النهارده 10 يناير أنا معرفهاش عشان كنت غايبه عن الماجيك فتره ورجعت لاقيتها لأ وكمان لقبها مفكرة الماجيك معرفش اسمك إيه يا اشلاء قلب بس شكلك شخصية عسل ومحترمه واكيد دماغك عاليه ومثقفه كل سنه وانتى طيبه يا قمر والبامبينو العسل يكون بخير اسمه ايه يا ترى وعنده كام سنه؟ ......................... بندقه كل اللي عرفته عنها انها م المنوفيه وتمت بردو 25 سنه النهارده 10 يناير بس طالما منوفيه يبقى اكيد تعرفي بعض الأشخاص في الماجيك happy birthday كل سنه وانتوا طيبين يا قمرتين ![]() ![]() ![]() ![]() دى هديه بسيطه ![]() ![]() ودى التورته ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
#2
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
__________________
رأيت الهَم في الدنيا كثير ... وأكثره يـكون مــن النساء فلا تأمن لأنثي قــط يوما ... ولوهبطت عليك من السماء ![]() |
|
#3
|
|||
|
|||
|
عيد ميلاد سعيد على الجميع
ويارب يكون عام ملين بالخير بس كارمن جلبت المعلومات دى منين وهى لسه راجع |
|
#4
|
|||
|
|||
|
اقتباس:
عيب يا تهامي باشا أنا كده أزعل إنت مستقل بيّه كده ليه يا ابني دي قدرات ههههههههههههههههههههههههه العصفوره قالتلي |
|
#5
|
|||
|
|||
![]() كل وانتِ بألف خير عقبال 1000سنة ![]() ![]() ![]() ![]() كل عــــ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,ـــــام وانتي بالف الف الف خير وعقــــبــــــ 10000 سنة ـــــــال يــــــــــــــــــــــا رب ![]() هذه الكيكة هديه مني لك بس ها النص بالنص اوكيه وهذه هديتك مني والسموحه منك على بساطتها يالغلا ![]() ![]() ![]() كل سنة وانتي طيبه وبالف الف الف خير ![]() وهاذي بطاقة تهنئة .. ![]() التعديل الأخير تم بواسطة Silver ; 01-10-2010 الساعة 09:46 AM |
|
#6
|
||||
|
||||
|
مبروك عليك عيد ميلادك
ومبارك علينا نحن تواجدك المبدع / والمميّز بيننا ادام الله علينا اشراقتك / وزادك ِبهاءا وتألقا ألف مبروك لنا ولك قبلانا وجودك بيننا فقط أتيت إلى هنا ....أبارك لك على يوم ميلادك يوم اشرقت الدنيا .. جعلها المولى ايام شاهده لك لا عليك.. وبمزيد من التألق الرائع...والتفوق الباهر والنجاح الدائم....والابداع الامع والتميز المستمر.. في منتدى الماجيك يظل نبض الأحرف المتميزهـ ونبض حرفه هو المخلد.. إبداع دون حدود.. وتمييز دون توقف.. وعيد ميلاد سعيد عليكى وعلى الاسره |
|
#7
|
|||
|
|||
|
كل سنة وانتوا طيبيين
وان شءا الله تكون سنة جديدة سعيدة عليكم
__________________
ليكى(دبــدوبــايــة)يوم [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]ليكى(karmen)يوم لـمـا أوحـشـك غـمـض عـيـنـيـك وإنـده عـلـيـا أنـا هسـمـعـك وهـحـس بـيـك وتـحـس بـيـا
|
|
#8
|
|||
|
|||
|
كل سنة وانتي بالف خير, انا عضو جديد في المنتدى(معراج)<:-p<:-p<:-p
أشلاء قلب انا حاب تكوني صديقة لي في المنتدى>:d<>:d<>:d< كل سنة وانتي بالف خير عقبال 100 سنة@};-@};-@};- |
![]() |
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| ميلاد, أسماء, سعيد, وبندقه |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| عيد ميلاد سعيد Mr.Xprt | admin | منتدى الترحيب والاهداءات | 4 | 04-25-2010 09:45 AM |
| عيد ميلاد مين انهارده .....عيد ميلاد............... | admin | منتدى الترحيب والاهداءات | 10 | 03-02-2010 07:19 AM |
| عيد ميلاد سعيد تقوى | نسيم الروح | منتدى الترحيب والاهداءات | 18 | 07-14-2009 02:02 AM |
| عيد ميلاد سعيد يا Mr.Xprt | admin | منتدى الترحيب والاهداءات | 6 | 05-04-2009 12:12 PM |
| عيد ميلاد سعيد يا هيمة | ملاك الروح | منتدى الترحيب والاهداءات | 11 | 09-01-2008 11:31 PM |