![]() |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
انا عاوز ضرب نار فى المنتدى من هنا للسنه الجايه
طاخ طاخ طاخ طاخ النهارده عيد ميلاد "المفكره الماجيكاويه" أشلاء القلب ![]() لازم اعمل لها حفله صغيره كده على حسب امكانياتى زى حفله اسامه فى عيد ميلاده وطبعا الماجيك كله معزوووووووووووووووووووووم من الكبير للصغير ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ودى بقى شويه هدايا انا جايبهم مخصوص لملكه الحفل "أشلاء القلب" يارب تعجبها ![]() ![]() ![]() ![]()
__________________
من النهارده مفيش توقيع
الفيلا بتاعتنا هى التوقيع [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] |
|
#2
|
|||
|
|||
|
أنا كمان عملتلها عيد ميلادها
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] |
|
#3
|
||||
|
||||
|
اقتباس:
![]() @};- كل سنة وانتى طيبة يا اشلاء @};- :x شكل الناس بتحبك اوى فى الماجيك :x \ / اول واحدة يتعمل ليها عيدين ميلاد مرة واحدة \ /<:-P يارب عقبال ميت سنة ونص <:-P ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() >- ودى بقى تورتة مخصوص >-![]() وخدى بقى بالك م البيبى =P~ احسن شوفى عمل ايه :-o ![]() اهو أكل التورتة لوحده :-?? وطبعاً مش هننساه برضه من الهدية ![]() ![]() [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] ![]() ![]() ![]() [-O< ربنا يخليهولك يارب o:-) عشان متقوليش نسينا b-( وكمان هدية مقفلة اهو انا نفسى معرفش فيها ايه ![]() ![]() عيد ميلاد سعيد يا أشلاء ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() <:-P<:-P<:-P<:-P <:-P<:-P<:-P <:-P<:-P <:-P
__________________
رأيت الهَم في الدنيا كثير ... وأكثره يـكون مــن النساء فلا تأمن لأنثي قــط يوما ... ولوهبطت عليك من السماء ![]() |
|
#4
|
|||
|
|||
|
عيد ميلاد سعيد اشلاء
وان شاء الله تحققى كل احلامك الى لم تحقق فى العام الماضى وعقبل مليون سنه |
|
#5
|
|||
|
|||
|
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] يااااااااااااااااااااااه شكرا يا انا بجد مش عارفة اقولك ايه؟ [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] ![]() [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] بس ده احلى عيد ميلاد اتعملي في حياتي بجد [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل][عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] مش بس علشان عالماجيك لا علشان جت منك انت ( اخويا الصغير ) [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] وبشكرك جدا جدا جداااااااااااااا من هنا للسنة الجاية ودي نصيحة صغننة مني ليك [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] وبجد الطبخة مظبوطة اويييييييييييييييي [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] وبجد بجد مش لاقية غير الصمت لان اذا كان الكلام من فضة فالصمت والسكوت من ذهب [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]استنوا استنوا نسيت معلش اشكر كل اللي كتبلي وقالي كل سنة وانتي طيبة [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
__________________
(*)المفكره :-"الماجيكاويه(*) ليلجأ العاصي إلى حرم الإنابة ...
وليطرق بالأسحار باب الإجابة ... ما صدق صادق و رد ... ولا أتى الباب[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] مخلصا و صد التعديل الأخير تم بواسطة أشلاء قلب ; 01-10-2010 الساعة 03:00 AM |
|
#6
|
|||
|
|||
|
هابى بيرث داى
كل سنة وانتى طيبه وعقبال مليون سنة لا مليون سنة ايه عقبال 200 مليون سنة وتحققى كل حاجة عايزاها وبتحبيها يارب وادى الهدايا ![]() ![]() وده عربية بقى ماهى الفلوس كتير هههههههههه وهو احنا عندنا كام مفكرة زيك يا " اشلاء القلب " وده بيت بقى مش قد المقام بس على قدى بقى ![]() وده احلى بوكيه ورد ![]() هابى بيرث داى عقباااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااال كل سنة .
__________________
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] التعديل الأخير تم بواسطة moroman ; 01-10-2010 الساعة 03:45 AM |
|
#7
|
|||
|
|||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() عيد ميلاد سعيد و عمر مديد و كل عام و أنت بخير ![]() و العاقبة للعيد المائة إن شاء الله ![]() ![]() ![]() تقضيها في طاعة الله و إرضائه ![]() ![]()
|
|
#8
|
|||
|
|||
|
كل عام وانتى بخير وسنة سعيدة عليكى اختنا العزيزة اشلاء قلب وكل عام وانتى اللى اقرب ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() اتمنى لكى عيد ميلاد سعيد وعمر مديد ‘‘ ان شاء الله ل1000 سنة كلها طاعة وسعادة وهناء ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() عيد ميلاد سعيد ياقمر |
|
#9
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() كل سنة وانتي طيبة ياقمر وعقبال المليون سنة ان شاء الله وكل سنة وانتي طيبة
__________________
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] اعتذر عن قلة دخولي بسبب قبول فترة الامتحانات [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] |
|
#10
|
||||
|
||||
|
تـحية صادقة بـ التقدير والإحترام ..
وباقة ورد تفوح منها اطيب العبق لتعطر هذا الحفل الراقي يقف قلمي إحتراما و تقديراً لـها .. لـ اخلاقها .. ولـ تميزها الملحوظ ولـ لمساتها في المنتدى فقد كان الابداع والـ تألق سمتها انهاء اشلاءالقلب إحتراما و تقديراً لـها .. تقبلى هديه عيد ميلادك ![]() |
![]() |
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| "اشلاء, ميلاد, مفكره, الماجيك, القلب" |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| عيد ميلاد الريس"الادمن" | vindiesel | منتدى الترحيب والاهداءات | 17 | 12-23-2009 06:31 AM |
| ذكرى ميلاد الاديب المصرى"نجيب محفوظ" | manolly | منتدي الفنون الادبيه | 1 | 12-11-2009 09:30 AM |
| حكم " ادخل سجل اسم من اسماء الله الحسنى واكسب الاجر" | THE STAR | منتدى نور الإيمان | 5 | 12-09-2009 11:51 PM |
| "تلفزيون الماجيك" البث الحى والمباشر لمهرجان الاحلام "رسلومانيا 25" تم البث بنجاح | Captain_H | الرياضه الاخرى | 1 | 03-27-2009 12:53 PM |
| الغندور: فارينا ليس دوليا..ورجل "الشارع" الأوروبي يمكنه تحكيم مباراة القمة | night_fox | صدى الملاعب العربيه والعالميه | 1 | 03-12-2008 06:44 PM |