منتديات كيو ون q8-one  

العودة   منتديات كيو ون q8-one > ۝ المنتـدى الــعـــام ۝ > المنتدى العام

إضافة رد
 
أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
  #1  
قديم 03-03-2010, 12:35 PM
ahmed.dodo ahmed.dodo غير متواجد حالياً
فريق تنشيط المنتدي
 
تاريخ التسجيل: Nov 2009
الدولة: تايه بلا عنوان
المشاركات: 1,217
إرسال رسالة عبر ICQ إلى ahmed.dodo إرسال رسالة عبر Yahoo إلى ahmed.dodo
هل انتم تحبون عصر سى سيد ولا تحبون عصر حاضر ياست امينه

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

الموضوع باين ولى يقول مش فاهم هدخلو المتقل عدل


السؤال للكل بنات وشباب

البنات
هل انتى من انصار الرجل الذى لا تنزل له كلمه يعنى سى سيد ومفيش نقاش حاضر وبس
علشان اعتبارات كثيره وليكن علشان بتحبيه او علشان هوه ميحبش حد ينقشه او علشان متخربيش بيتك بايدك
وهل تحبيه زوجا لكى
وهل وانتى متزوجه تطلبى الطلاق
ام انكى لا تحبين هذا الرجل او العينه من تلك الرجال

السؤال للشباب

هل تحب انك تكون سى سيد
ولا الحياة مشركه وياعم ماشى ياعم هوه فيه حد فاخد باله من حاجه
ياعم ماشى هوه حد لاقى يجوز علشان ان اطلق
ولو لسه مش متزوج ياعم منه كده هبور
انا اخد وحده حلوه ومعاها قرشين يعيشونى ملك

سلاما
ت يا رجوله
وشكر ليكم
رد مع اقتباس
  #2  
قديم 03-06-2010, 08:43 AM
الصورة الرمزية manolly
manolly manolly غير متواجد حالياً
مشرفه العاب الماجيك
 
تاريخ التسجيل: Feb 2009
الدولة: manolly world
المشاركات: 4,675
افتراضي

البنات
هل انتى من انصار الرجل الذى لا تنزل له كلمه يعنى سى سيد ومفيش نقاش حاضر وبس
علشان اعتبارات كثيره وليكن علشان بتحبيه او علشان هوه ميحبش حد ينقشه او علشان متخربيش بيتك بايدك
وهل تحبيه زوجا لكى
وهل وانتى متزوجه تطلبى الطلاق
ام انكى لا تحبين هذا الرجل او العينه من تلك الرجال



لا طبعا اكيد محبش كدة
المفروض ان الرجل يكون ليه كلمة اكيد وكلامه هو يكون الاساس بس مع وجود التفاهم المتبادل ما بينا
يعنى ميمشيش كلمته لمجرد فرض راي
وكمان محبش الراجل اللى يسمعلى كل كلمة وميكونش ليه راي
لازم يكونله شخصية باردو

ميرسي ليك احمد
__________________


رد مع اقتباس
إضافة رد

الكلمات الدلالية (Tags)
الجنه, انتم, تحبون, خاصة, حاضر


تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة

الانتقال السريع

المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
رسالة خاصة dodash المنتدى العام 0 02-01-2010 04:01 AM
بدون تعليق التعليق ليكم انتم دبدوباية الصـــور ومقاطع الفيديو 10 01-16-2010 07:01 AM
كل عام و انتم بخير بمناسبة (السنة الجديدة 2010 ) اليكم باقة من الصور و الأهداءات صاحب القلب الميت منتدى الترحيب والاهداءات 7 01-05-2010 05:55 AM
اين انتم يا من قال فيكم رسولنا الكريم تركت لكم كتاب الله وسنتي ا يعقل هناك ادانين واح tafa منتدى نور الإيمان 6 09-04-2009 05:11 AM
هل هذا حقيقى؟؟هل يعقل ذلك؟؟ شوفوا انتم وقولولى !!!!!!!!!1 zezonasr الصـــور ومقاطع الفيديو 8 07-15-2009 03:14 AM


الساعة الآن 07:55 PM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir