منتديات كيو ون q8-one  

العودة   منتديات كيو ون q8-one > ۝ المنتـدى الــعـــام ۝ > منتدي الفنون الادبيه > الابداعات الفنيه للاعضاء

إضافة رد
 
أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
  #1  
قديم 07-05-2010, 11:23 PM
مكسل اكتب اسم مكسل اكتب اسم غير متواجد حالياً
 
تاريخ التسجيل: Jul 2010
المشاركات: 5
افتراضي اجرح قلبى

اجرح قلبى كمان وكمان قلبى حبك قلبك خان

علمتك ازاى تعشق وسيبتنى فى بحور غرقان

قلبى اداك كل حنانه وقلبك طبعه كان النسيان

لما احتاجت لقربك ثانيه قلبك سابنى وحيد عطشان

بعد ده كله تبيعنى تخونى لما بقيت اقرب انسان

ليه خبيت على قلبى حقيقتك بس خلاص غدرك اهو بان

هعمل ايه فى دموع عينى انا مش قادر اداوى حنينى

ليه زودت فى قلبى انينى بعد ما عشت معايا سنينى

فكر قلبك انه نسينى وقلبى عمره ما هيرجعلك

بوعد قلبك مش هشتاقلك وهنسى ايامك مش هحتاجلك

كل جراحك سابت فيا ذكرى اليمه حكتها عينيا

حتى دموعى وشوق لياليا وكل همومى بقت حواليا

بعد سنين حب غرام تجرح قلبى كفايه حرام

امانه تقولى ليه اوام تجرح قلبى وتعيشه اوهام

بقى جاى تقولى انسى اللى كان وتسيبنى لوحدى وسط ألام

عشق السنين راحوا فى يومين وانا مش بايدى غير الملام

علمت قلبك ازاى يحب بس خساره فيه العلام

اجرح قلبى كمان وارتاح قلبى مالوش مكان جواك

قلبك ساب فى قلبى براح وقلبى اتعلم ازاى ينساك

مهما تعلم فيا جراح هعرف انسى ايامى معاك

ايوه الغدر نهايته دمار تحرق قلبى ليه بالنار

قلبى عملك ايه علشان تخليه يعيش فى مرار

مش هفكر احب انا تانى كل ما احب اتخان اااااااااه يانى

ليه كل ما احب اتجرح كل ما احب انسان ينسانى

اجرح قلبى كمان وكمان قلبى حبك قلبك خان
رد مع اقتباس
  #2  
قديم 07-05-2010, 11:51 PM
الصورة الرمزية admin
admin admin غير متواجد حالياً
TO BE OR NOT TO BE
 
تاريخ التسجيل: Feb 2008
الدولة: عايش على النت
المشاركات: 31,162
افتراضي

مش هفكر احب انا تانى كل ما احب اتخان اااااااااه يانى


حلوه دى


هو ده من تاليفك ولا منقول
__________________
رد مع اقتباس
  #3  
قديم 07-06-2010, 01:33 AM
مكسل اكتب اسم مكسل اكتب اسم غير متواجد حالياً
 
تاريخ التسجيل: Jul 2010
المشاركات: 5
افتراضي

اولا نورت التوبيك ياباشا


ثانيا ان شاء الله اى حاجه هنزلها ف المنتدى من كتاباتى الخاصه ومن ديوانى الخاص بى

شكرا ليك
__________________
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]


رد مع اقتباس
  #4  
قديم 07-11-2010, 03:09 AM
الصورة الرمزية lost love
lost love lost love غير متواجد حالياً
مشرف
 
تاريخ التسجيل: Dec 2009
الدولة: فــ ق ــد الأحبـــة غــربــة ..ولــم يــ ع ــد لـى بــ ع ــدهــم بــلــد
المشاركات: 3,973
افتراضي

مش هفكر احب انا تانى كل ماحب اتخان ااااااااااااااه يانى
عجبتى دى برضو وجميل جدا انها من تاليفك
وفى انتظار كثير من ابداعاتك
__________________

"... ظـ ل ـم الدنـ ي ـا..."
"...الظـ ل ـم مالـــــي الدنـ ي ـا..."
والعـدل مالوش مكــــان
الـ ن ـاس كلهــــا خايـ ن ـة
والانســان مبقاش إنســان
ظـ ل ـم النــاس للـ ن ــاس
عـــــدى حدوده خــلاص
لابقـى فيه إخـــــــلاص
"ولا بقـــــىفيه أمــــــان"

[-O<=(([-O<
رد مع اقتباس
  #5  
قديم 07-12-2010, 07:03 AM
مكسل اكتب اسم مكسل اكتب اسم غير متواجد حالياً
 
تاريخ التسجيل: Jul 2010
المشاركات: 5
افتراضي

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة lost love مشاهدة المشاركة
مش هفكر احب انا تانى كل ماحب اتخان ااااااااااااااه يانى
عجبتى دى برضو وجميل جدا انها من تاليفك
وفى انتظار كثير من ابداعاتك

تسلم نورت التوبيك :d
__________________
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]


رد مع اقتباس
إضافة رد


تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة

الانتقال السريع

المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
برنامج Audiograbber لسحب ملفات الصوت من السى دى وتحويلها الى صيغ اخرى ahmedbk90 منتدي البرامج العامه 0 10-09-2010 07:14 AM
عيوبى لا اراها ...و عيوب الناس اجرى وراها !!!! كونان عالم ادم 11 04-22-2010 07:39 AM
لست ادرى صانع الخيال منتدي الفنون الادبيه 2 01-20-2010 01:59 PM
هل ممكن تتخلى عن الجنسيه بتاعتك مقابل جنسيه اخرى ؟؟؟؟ ahmed.dodo المنتدى العام 1 01-05-2010 12:49 PM
اجري وشوف اخبار الزمالك....؟؟؟؟؟ yousef eldeep صدى الملاعب العربيه والعالميه 1 11-01-2009 02:14 PM


الساعة الآن 02:50 AM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir