منتديات كيو ون q8-one  

العودة   منتديات كيو ون q8-one > ۝ المنتـدى الــعـــام ۝ > اضحك من قلبك

إضافة رد
 
أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
  #1  
قديم 03-13-2010, 08:27 AM
الصورة الرمزية manolly
manolly manolly غير متواجد حالياً
مشرفه العاب الماجيك
 
تاريخ التسجيل: Feb 2009
الدولة: manolly world
المشاركات: 4,675
افتراضي البنات مش عاجبهم حاجة"هيعملوا ايه يعنى"؟

البنات عايزة اية مش عارف مش عجبها كدة ولا كدة


وهوضح كل حاجة باسئلة واجبتها وبالتعقيم عليها



س لماذا خلقت المرأة بكل هذا الجمال؟
جـ لكي يحبها الرجل..



س ولماذا خلقت بكل هذا الغباء؟
جـ لكي تحبه..

لحد كدة الاجابات زي الفل




س كيف يمارس الرجل الرياضة على شاطئ البحر؟
جـ يشفط كرشه كلما مرت أمامه فتاه جميله..

طبعا لو بيدل علي شئ بيدل علي الرشاقة



س كيف يعتبر الرجل متعاونا في الأعمال المنزليه؟
جـ بأن يرفع رجليه من على الأرض لتكنس الزوجه تحتهما..

يعني ميرفعش رجلية والارض تفضل مش نضيفة


س كيف يفهم الزوج تقسيم المهام مناصفه في أعمال المنزل؟.
جـ الزوجه تطبخ وهو يأكل..
الزوجه تكوي الملابس وهو يكرمشها...
هي تنظف البيت وهو يوسخ..

بيتهيق لحد كدة الراجل يبقا كتر خيرة ومقصرش وبيعمل اللي علية واكتر


س ماوجه الشبه بين الرجال وإعلانات التلفزيون؟
جـ مافيش وحده عااقله تصدق اي حد من الاتنين ..

يعني يبقوا عايزين الواحد يكدب عليهم وبعيدن يقولولو مش عارف اية



س لمـاذا لا يحسن الرجال التعبير عن احساسهم؟
جـ هما عندهم احساس اصلا ..

ولمؤخذة احساسهم بمين ارجعو لموضوع كوكي اشكال البنات بعد الزواج في خمسة فرفشة


س ماهي الحاله الوحيده التي يطلب الرجل فيها زوجته تناول العشاء في ضوء الشموع؟
جـ لما الكهربا تنقطع..

والله كتر خيرة انة سبها تاكل معاة


س كيف يمكنك التمييز بين هدايا الزوج الوديه ,وهداياه لما يكون عامل عمله؟
جـ الهدايا تكون أحلى في الحاله الثانيه..

يعني مجبش مش عاجب جاب هدية برضة مش عاجب دي حاجة غريبة خالص


س ماوجه الشبه بين الرجال والطقس؟
جـ لا يمكن تغيير اي منهم للأفضل..


طب مش لما تصلحو نفسكم انتو الاول


س مالفرق بين رجل في عمر الأربعين ..وامرأه من نفس العمر؟
جـ المراة تتمنى ان تنجب طفلا صغيرا لتثبت انها لا زالت شابه,
بينما الزوج يحاول الزواج من بنت صغيره لنفس السبب..

حقة حقة ولا مش حقة

س ماوجه الشبه بين الرجل والشهاده الكبيره؟
جـ بتضيعي سنين من عمرك علشان تحصلي عليها , وبعدين ما متعرفيش تعملي اية بيها

اة بعد متجرو ورانا وضيعو سنين متعرفوش تعملو بينا اية الله يرحم

س تلاقي فين الرجال اللي مايطالع لوحده غير زوجته؟
جـ في المقبره..

الراجل خلع من اللي بيشوفة كمان في القبر عايزين تخنوقو فينا
يعني يابنات مفيش امل من الاخر

هههههههههههههههههه
__________________


رد مع اقتباس
  #2  
قديم 05-13-2010, 03:51 PM
الصورة الرمزية lost love
lost love lost love غير متواجد حالياً
مشرف
 
تاريخ التسجيل: Dec 2009
الدولة: فــ ق ــد الأحبـــة غــربــة ..ولــم يــ ع ــد لـى بــ ع ــدهــم بــلــد
المشاركات: 3,973
افتراضي

الله عليكى يااميمو
هودا الكلام الصح
س ولماذا خلقت بكل هذا الغباء؟
جـ لكي تحبه..
__________________

"... ظـ ل ـم الدنـ ي ـا..."
"...الظـ ل ـم مالـــــي الدنـ ي ـا..."
والعـدل مالوش مكــــان
الـ ن ـاس كلهــــا خايـ ن ـة
والانســان مبقاش إنســان
ظـ ل ـم النــاس للـ ن ــاس
عـــــدى حدوده خــلاص
لابقـى فيه إخـــــــلاص
"ولا بقـــــىفيه أمــــــان"

[-O<=(([-O<
رد مع اقتباس
  #3  
قديم 05-22-2010, 11:17 AM
محمدادريس محمدادريس غير متواجد حالياً
 
تاريخ التسجيل: May 2010
المشاركات: 14
افتراضي

:d
ههههههههههههههه هما كدا البنات
__________________
يارب كيف ادعوك وانا عاصي
وكيف لا ادعوك وانت كريم
[SIGPIC][/SIGPIC]
رد مع اقتباس
  #4  
قديم 05-27-2010, 08:06 PM
عابده تائبه لله عابده تائبه لله غير متواجد حالياً
 
تاريخ التسجيل: Jan 2010
المشاركات: 114
افتراضي

س كيف يفهم الزوج تقسيم المهام مناصفه في أعمال المنزل؟.
جـ الزوجه تطبخ وهو يأكل..
الزوجه تكوي الملابس وهو يكرمشها...
هي تنظف البيت وهو يوسخ..

بيتهيق لحد كدة الراجل يبقا كتر خيرة ومقصرش وبيعمل اللي علية واكتر


مش قصر دا طول
فعلا ربنا يعينه
__________________
اللهم لك الحمد كما ينبغي لجلال وجهك وعظيم سلطانك
رد مع اقتباس
  #5  
قديم 05-27-2010, 10:11 PM
ايلول ايلول غير متواجد حالياً
مشرف
 
تاريخ التسجيل: Feb 2010
المشاركات: 1,753
افتراضي

اسئله فى منتهى الجمال
لكن اجوبتها
فى منتهى المنطقيه
تسلمى يا مانولى
رد مع اقتباس
إضافة رد

الكلمات الدلالية (Tags)
البنات, حاجة"هيعملوا, يعنى"؟, عاجبهم

أدوات الموضوع
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة

الانتقال السريع

المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
لأول مرة على النت "Half life2" + جميع "الإضافات MODS " بعدة روابط linkin park منتدي العاب الكمبيوتر 2 08-10-2010 04:04 AM
المفهوم التاريخى للفظ "كوسة" ...واسطة يعنى manolly اضحك من قلبك 6 04-09-2010 09:01 AM
بالفيديو - نصر "غالي" يعود للأجواء القارية بعد غياب 13 عاما admin صدى الملاعب العربيه والعالميه 0 03-18-2010 09:44 PM
كريستيانو رونالدو يعود إلى "أولد ترافورد" admin صدى الملاعب العربيه والعالميه 1 08-09-2008 02:02 AM
الأهلي الإفريقي "حاجة تانية"..هزم بلاتنيوم.. وصعد "للتمانية" admin صدى الملاعب العربيه والعالميه 0 05-11-2008 09:52 PM


الساعة الآن 02:07 AM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir