![]() |
|
#1
|
|||
|
|||
|
دي أغنيه راب كالعاده
ل (مودي راب) قولولي رأيكم فيها ,,,,,,,,,,,,,,,,, ناس رايقين معاهم ملايين يصرفوا ولغيرهم مش مراعين غرقان في فلوس غيره مش لاقيين لأ كده مش عدل يا بني آدمين يصحى م النوم يروح النادي مع أصحابه في عربية دادي مع أي شلّه يرشق المان ماهو فلوسه في جيبه وكُله أمان يرغي مع نشوى وبعدها ناديه بفلوسه يكلم اللي مش راضيه وبره النادي راكن الـ بي إم وماشي كده كده في الحريم يلّم وييجي بالليل يضربله كاسين سايق عربيته دايس بنزين يخبطله واحد واللا إتنين عادي ما هو ليه قرايب مهمين ويقولوا محدش فوق القانون يخرسوا لو شافوا نص مليون لو مش سامع أنا ليّه عيون هو أنا حاقد؟ لأ دي مش ظنون ناس رايقين معاهم ملايين يصرفوا ولغيرهم مش مراعين غرقان في فلوس غيره مش لاقيين لأ كده مش عدل يا بني آدمين إنت معاك كام عشان تعيش حاطط في دماغه إن حياتي متساويش عشان إتولد في جيبه فلوس من حقه على أي واحد يدوس بديهيات راشقه في دماغه ماهو عايز يملا وقت فراغه إنت مش عايش لواحدك يا أهبل اللي زيك في نظري ميسواش صندل عامللي راجل يا بتاع دادي عيلتك كلها ما تسد قصادي غلطك فيّه ده عندك عادي يبقى إنت مفهمتش المرا دي إصرف يا عم المليونير لِفّ من المنصوره لأبو قير وإبقى إغلط تاني في اللي قصادك تعالى وأنا هعرفك أسيادك ناس رايقين معاهم ملايين يصرفوا ولغيرهم مش مراعين غرقان في فلوس غيره مش لاقيين لأ كده مش عدل يا بني آدمين دماغك دماغ خروف وكلامك كله في الألوف تعمل عليّه معلم يا أسطى حاطط تحت إسمي شَرطَه أنا بكلامي أقدر أعذبك تِعلا عليّه أقدر أأدبك أنا مُستعد ألغي اللي ورايا وأقعد بالراب أفضل أشفرك أنا مش اللي تقدر يوم بفلوسك إنك تشتري مخه وتضمنه أنا لمّا بغني راب بقول اللي أنا عايزه مش اللي إنت تقرره يا معلم يا كبير حُط في دماغك إنك حقير إتعامل مع غيرك بفلوسك بس متتكلمش كتير |
|
#2
|
||||
|
||||
|
وييجي بالليل يضربله كاسين
سايق عربيته دايس بنزين يخبطله واحد واللا إتنين عادي ما هو ليه قرايب مهمين |
|
#3
|
||||
|
||||
|
إنت معاك كام عشان تعيش
حاطط في دماغه إن حياتي متساويش
__________________
![]() "... ظـ ل ـم الدنـ ي ـا..." "...الظـ ل ـم مالـــــي الدنـ ي ـا..." والعـدل مالوش مكــــان الـ ن ـاس كلهــــا خايـ ن ـة والانســان مبقاش إنســان ظـ ل ـم النــاس للـ ن ــاس عـــــدى حدوده خــلاص لابقـى فيه إخـــــــلاص "ولا بقـــــىفيه أمــــــان" [-O<=(([-O< |
|
#4
|
|||
|
|||
|
ميرسي أسامه ولوست عالمرور
|
|
#5
|
|||
|
|||
|
إصرف يا عم المليونير
لِفّ من المنصوره لأبو قير وإبقى إغلط تاني في اللي قصادك تعالى وأنا هعرفك أسيادك بجد موضوع حلو اوى وانا معاكى فى كل اللى أتكتب بس كده ممكن يقولو عليكى يا كارمن انك من أعداء النجاح وتروحى فى سين جيم بس امانه عليكى لو ده حصل أوعى تجيبى سيرتى هههههههههههه
__________________
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
|
|
#6
|
|||
|
|||
|
لالا متقلقش مش هجيب غير سيرتك أصلاً يا عمووووووووووور
|
![]() |
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| أصحابه, الواحد, النوم, ياخد, خروج, يشيد, عربية |
| أدوات الموضوع | |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| حادى يا بادى | beckham | منتدي الفنون الادبيه | 0 | 01-23-2010 07:39 PM |
| مين ياخد قلبى ، يا حبيبة ، الورد كان شوك | beckham | منتدي الفنون الادبيه | 0 | 01-23-2010 07:33 PM |
| الفيفا تدرس قرار اعادة مباراة مـصــر والجزائر بشكل جادي وبالاثبات | صاحب القلب الميت | المنتدى العام | 7 | 11-23-2009 12:51 AM |
| ربنا ياخد مؤسس المنتدي وكل الاعضاء والمشرفين والمصممين | يوما | سلة المحذوفات | 3 | 11-15-2009 07:42 AM |
| النادي الأهلي يكشف "الأسرار الثلاثة" التي دفعت فينجادا للإعتذار عن تدريب النادي الأهلي | youssf_star2008 | صدى الملاعب العربيه والعالميه | 2 | 06-23-2009 07:56 PM |