![]() |
|
#11
|
||||
|
||||
|
اقتباس:
انا بائيدوجه النظردى بس بزودكمان عليا انى هاخد الفلوس مالناس اللى مش محتاجينها واديها للى يستهلوها اوى يعنى ولواقدر اشيل ناس من مناصب مش يستحقوها وبيستغلوها استغلال خطا واروح لكل واحد بقى اقوله * العلبه دى فيها اييييييييييييييييييييه ههههههه*
__________________
![]() "... ظـ ل ـم الدنـ ي ـا..." "...الظـ ل ـم مالـــــي الدنـ ي ـا..." والعـدل مالوش مكــــان الـ ن ـاس كلهــــا خايـ ن ـة والانســان مبقاش إنســان ظـ ل ـم النــاس للـ ن ــاس عـــــدى حدوده خــلاص لابقـى فيه إخـــــــلاص "ولا بقـــــىفيه أمــــــان" [-O<=(([-O< |
|
#12
|
|||
|
|||
|
انا عن نفسي هحاول اغير من النظام شويه واشوف الدنيا فيها ايه من ورانا وبعد كده اسافر واروح اشوف اسرار النووى علشان اخلي البلد دى تتطور شويه
ونعدى بقي واشوف العالم التانى بيفكر ازاى واجى بقي اروشن هنا بس انا عارف انى هتبقي اخرتى وحشه لو عملت كده |
![]() |
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| معاك, الإخفا, بديل, هتعمل, إيه؟, وعيش, وقوللى, طاقية |
| أدوات الموضوع | |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| هتعمل بيهم إيه لو معاك ..؟؟ | THE KING | المنتدى العام | 1 | 12-11-2009 04:04 AM |
| تخيل........... وقوللى هتعمل ايه؟؟؟؟ | karmen | عالم ادم | 10 | 08-13-2009 06:10 AM |
| تخيل ان دى جدتك كنت هتعمل ايه؟؟؟ | hadeer | اضحك من قلبك | 22 | 04-08-2009 09:17 PM |
| اخطر مناطق سياحيه (تخيل لو انت هناك هتعمل ايه ) | نسيم الروح | الصـــور ومقاطع الفيديو | 8 | 12-04-2008 12:46 AM |
| تخيل لو مفيش...................هتعمل ايه؟ | hadeer | عالم ادم | 4 | 08-07-2008 07:24 AM |