![]() |
|
#241
|
|||
|
|||
|
ماشي بس الاجره علي حسابك
|
|
#242
|
|||
|
|||
|
اوك ولا يهمك
من جنيه لجنيه وربع حلو كده |
|
#243
|
||||
|
||||
|
انتوا رايحين على فين كدة
انا هاجى معاكم بس مش هدفع حاجة هههههههههههههه
__________________
![]() ![]() ![]()
|
|
#244
|
|||
|
|||
|
نعم نعم يعنى حتيجى على حسبنا طبعاً حتيجى على حسابى لوحدى ده أنا صاحب فكرة ان احنا نروح
|
|
#245
|
|||
|
|||
|
وحشتوني كلكوا
وحشتني يا بيتنا الجميل انت وكل اخواتي معلشي الغربة وحشة اعزروني أخوكم لسا جاي من سفر بعيييييييييييييييييد مش شايف الفرحة في عيونكم يعني ولا عشان ممكن المشوار يتلغي ولا ايه هشوف بقى كنت واحشكم ولا لأ |
|
#246
|
||||
|
||||
|
طبعا وحشتنا
كنت فين الغيبه الطويله دى بس المشوار مش هيتلغى دا يووسف هو اللى عزمنا عليه لازم نغرمه واهو تتفسح معانا شويتين
__________________
![]() "... ظـ ل ـم الدنـ ي ـا..." "...الظـ ل ـم مالـــــي الدنـ ي ـا..." والعـدل مالوش مكــــان الـ ن ـاس كلهــــا خايـ ن ـة والانســان مبقاش إنســان ظـ ل ـم النــاس للـ ن ــاس عـــــدى حدوده خــلاص لابقـى فيه إخـــــــلاص "ولا بقـــــىفيه أمــــــان" [-O<=(([-O< |
|
#247
|
|||
|
|||
|
يا ستى من 1 جنيه
لجنيه وقرش ههههههههههههههههههههه |
|
#248
|
|||
|
|||
|
يااااااااه
مكتر على نفسك ليه كده ياراجل دا كده كتير عليك وانا اللى كنت بقول انك كريم يا لئيم ده انت طلعت يوسف بجد ههههههههه |
|
#249
|
|||
|
|||
|
ههههههههههههههههههههههههه
|
|
#250
|
||||
|
||||
|
يانهار ابيض
الراجل عمال يقول يوسف يوسف وانتى مفكراه كريم لاملكيش حق ياايلول وبعدين يايوسف من جنيه لجنيه وقرش ليه مانروح على الكورنيش ببلاش ياراجل ولاغرامه ولا وجع قلب
__________________
![]() "... ظـ ل ـم الدنـ ي ـا..." "...الظـ ل ـم مالـــــي الدنـ ي ـا..." والعـدل مالوش مكــــان الـ ن ـاس كلهــــا خايـ ن ـة والانســان مبقاش إنســان ظـ ل ـم النــاس للـ ن ــاس عـــــدى حدوده خــلاص لابقـى فيه إخـــــــلاص "ولا بقـــــىفيه أمــــــان" [-O<=(([-O< |
![]() |
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| معانا!!, البيت, بيتك...اتفضل |
| أدوات الموضوع | |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| بحبك يعنى بحبك | bosbos love | منتدي الفنون الادبيه | 3 | 07-11-2010 04:17 AM |
| اتفضل واعرف معنى الحب | THE KING | عالم ادم | 3 | 01-31-2010 10:55 AM |
| لو حابب تضحك اتفضل | لمحه حب | اضحك من قلبك | 3 | 01-24-2010 05:28 AM |
| عادل إمام وهو نايم (البيت بيتك)أدخل ههههههه | عمر-غانم | اضحك من قلبك | 16 | 11-26-2009 12:36 AM |
| حوار عصام الحضرى فى البيت بيتك | afous | صدى الملاعب العربيه والعالميه | 2 | 03-05-2008 07:28 PM |