![]() |
|
#1
|
|||
|
|||
|
محشش يكتب قصه لمسلسل
مدير الشركه قال للسكرتيره عندنا انا وانتي رحلة عمل اسبوع رتبي امورك ,,, السكرتيره اتصلت على زوجها ,,, قالتله ... عندي رحلة مع مديري اسبوع انت دبر امورك ,,, الزوج اتصل على عشيقته ,,, قال لها ... زوجتي بتسافر اسبوع خلينا الاسبوع مع بعض ,,, العشيقه تعمل مربية لـ ولد صغير اتصلت ,,, قالت له ... انا عندي شغل اسبوع كامل ما بقدر اجيك ,,, الولد الصغيراتصل بجده ,,, قاله ... جدو المربيه عندها شغل اسبوع كامل مش هتيجي خلينا كل يوم نروح مكان و نغير جو ,,, الجد طلع نفسه هو مدير الشركه ,,, اتصل على السكرتيره ,,, قالها ... الغى الاجتماع لاني مشغول مع حفيدي ,,, السكرتيره اتصلت على زوجها ,,, قالت له ... انلغت الرحلة وراجعه للبيت ,,, الزوج اتصل على عشيقته ,,, قال لها ... زوجتي مش هتسافر مقدرش اشوفك ,,, العشيقه اتصلت على الولد الصغير ,,, قالت له ... لا خلاص ما في عندي شغل وراح اجيك ,,, الولد اتصل على جده ,,, قال له ... لا جدو المربيه جاية خد راحتك ,,, الجد رجع اتصل على سكرتيرته ,,, قال لها ... حضرى نفسك لازم نسافر للاجتماع ..!! والى الان لم تحدد الحلقة الاخيره ههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههه |
|
#2
|
|||
|
|||
|
ههههههههههه
جامده ده مسلسل رمضان
__________________
اللهم لك الحمد كما ينبغي لجلال وجهك وعظيم سلطانك |
|
#3
|
||||
|
||||
|
هههههههههههههه
دا محشش ولا مسطول هههه حدد يعنى بس جامده والله
__________________
![]() "... ظـ ل ـم الدنـ ي ـا..." "...الظـ ل ـم مالـــــي الدنـ ي ـا..." والعـدل مالوش مكــــان الـ ن ـاس كلهــــا خايـ ن ـة والانســان مبقاش إنســان ظـ ل ـم النــاس للـ ن ــاس عـــــدى حدوده خــلاص لابقـى فيه إخـــــــلاص "ولا بقـــــىفيه أمــــــان" [-O<=(([-O< |
|
#4
|
|||
|
|||
|
ههههههههههههههههههههههههه هههههه
ده مسطول مسطول يعني ربنا يعينه و يوصل للحلقه الاخيره
__________________
اكتر حاجه توجع في لحظة الفراق حبيبك تلمحة و دموعة رافضة تطلع و كانه حالا فاق علي ايد بتدبحة و كان ده عادي لا و اقل كمان من العادي و الوقت ده كل في عمر الواحد راح علي الفاضي [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
لا حياة بلا تهييس و لا تهييس بلا حياة ^ ^ ^ ^رابطة "مهيسين "الماجيك[للمهيسين فقط] =))=))=))=)) |
|
#5
|
||||
|
||||
|
ههههههههه استاذ ياحشيشة
|
|
#6
|
||||
|
||||
|
ههههههههه
|
|
#7
|
|||
|
|||
|
هههههههههههههههههههههههه
جميله جزاك الله خيرا |
![]() |
| أدوات الموضوع | |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| امتحان محشش | ahmed.dodo | اضحك من قلبك | 2 | 04-19-2010 05:24 AM |
| <<<<< محشش يفكر>>>> | banota | سلة المحذوفات | 6 | 01-03-2010 11:41 PM |
| محشش يتصل على جورج بوش | night_fox | اضحك من قلبك | 11 | 06-14-2009 12:41 AM |
| محشش فكر وحس ان العالم فيه اشياء كثيرة غلط ؟؟ | بلابل | سلة المحذوفات | 4 | 05-10-2009 01:04 AM |
| قصائد شاعر محشش! | EL_MJEK | اضحك من قلبك | 4 | 05-03-2009 02:30 AM |