![]() |
|
#1
|
|||
|
|||
|
مفيش اى اهتمام؟
مفيش اى مشاركات؟ حتى مفيش مشاهدات انا لو دخلت على اى موقع وشوفت المنظر دة هخرج منه بسرعة من غير معرف التفاصيل انا عارف ان فى واحد هيقول مثلا انا ماليش فالكورة اقولله انت ليه فمنتدى عشان يبقى عندك خلفية عن كل حاجة ارجو من الادارة النظر فى هذة المداخلة وشكرا على الاستماع |
|
#2
|
|||
|
|||
|
ان شاء الله المنتدى هيتقدم بس علشان لسة متشهرش
|
|
#3
|
|||
|
|||
|
اخى العزيز mr pirate المنتدى مازال تحت الانشاء وعدد الاعضاء 320 ونحن حققنا نجاح كبير بجهود الاداره وفريق العمل المميز والمشرفين اللى زى العسل زيك والاعضاء الاجمل اللى بيساهموا معانا
وان شاء الله المنتدى فى تقدم ومكشور اخى على الملاحظه :36_9_1::36_9_1::36_9_1::36_9_1::36_9_1::36_9_1::3 6_9_1::36_9_1:
__________________
متغيب للامتحانات [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] BacK 8/4/2009
|
|
#4
|
||||
|
||||
|
مشرفنا الغالى
والله يابشا الموضوع ده فى كل الاقسام او اغلبها بس احنا لسه فى اول الطريق والمشوار صعب العمليه عيز بس شويه صبر وان شاء الله المنتدي هيكبر وهيكون فى اعضاء ليهم انتماءت مختلفه الى بيحب الكوره الى بيحب التصميم الى بيحب المصارعه الزمالكاوى الاهلوى المصري يعنى هيبقى فى متنوع بس احنا لازم نعمل الى علنا مينفعش مثلا اجبر العضو على المشاركه وتقبل تحياتى |
|
#5
|
|||
|
|||
|
كلام صحيح
بس لازم تراعى ان المنتدى لسه طاااااازه مكملش شهر واحد . وماشاء الله المنتدى اصبح كثير الاعضاء والمشاركات . وشكرا ليك ع الاهتمام . |
|
#6
|
|||
|
|||
|
مشكورين يا اخوانى على الاهتمام
لكن هى دى طرق تطوير المنتدى علشان لما يجيلى واحد من بره يلاقى مشاركات هو دة اللى هيشده انه يعرف التفاصيل ولما يعرف اكيد هيعرف ان رجالة المنتدى اللى هما احسن ناس ناس متميزة فعلا ده كان مجرد راى يا جماعة وبشكركوا على اهتمامكو شكرا |
|
#7
|
||||
|
||||
|
مشرفنا الغالى /
اللى منقدرش على زعله لانه غالى علينا والله يا باشا الحكاية دى مش ليك لوحدك دى مع كل الناس ... وبتحصل فى كل المنتديات وكمان فى منتديات مشهورة وفى مقدمة المنتديات وانا هوريك ان اللى بيحصل مش عندك لوحدك بس أنا عايزك نحط شوية اعتبارات فى دماغك : أننا لسه فى بداية المشوار ... ورحلة الالف ميل بتبدأ بخطوة كمان نصيحة الناس الخبرة للمنتديات الجديدة هى " الصبر " "فاتك على الصبر شوية" وكمان يا باشا وده الأهم " ااسمع الحوار ده " : كان فيه مناقشة بينى وبين الأدمن بتاعنا حول اهتمامه بقسم الرياضة كان من رايى الاهتمام بعض الاقسام الاخرى !!! ولكن هو قال لى : 1- المواضيع دى " الرياضة " بتجيب زوار كتير وفعلاً تأكدت من ذلك من خلال مشاهدة الزوار ولن تتخيل كم الزوار اللى بيشاهد مواضيع الرياضة " سبحان الله " فكده ومن غير أنت بتحس بتساعد فى نشر المنتدى 2- المواضيع بتساعد فى رفع ترتيب المنتدى والحمد لله كل يوم فى زيادة 3- أن الناس كلها مش زى بعضها " لولا إختلاف الأذواق لبارت السلع " فمنا من يهتم بالرياضة واخر بالالعاب واخر بالبراامج .....وهكذا وكمان الكلمة دى منى ليك : انا بالنسبة ليا ... لو محدش رد أحسن بكتير من أن واحد يخش يرد رد " شكراً " وتلاقيه لا قرىء الموضوع ولا عرف ايه اللى فيه وأنا حقيقة دى من أكتر الردود اللى بتغظنى ، وأقول ياريته ما رد أحسن فأنت ايه رأيك فى الكلام ده كله ؟ وطبعاً مشكور كل الشكر على اهتمامك بالمنتدى ومتحرمناش من مواضيعك الجامدة ولك منى أرق تحية :36_7_12:
__________________
رأيت الهَم في الدنيا كثير ... وأكثره يـكون مــن النساء فلا تأمن لأنثي قــط يوما ... ولوهبطت عليك من السماء ![]() |
|
#8
|
|||
|
|||
|
اوك ياجماعة انا فاهم الكلام ده كلو
بس انا بس لازم اغير على المنتدى (بتاعى) وشكرا على اهتمامكمالمرة التانية شكرا وشكرا ليك يا silverعلى كلامك اللى ريحنى |
![]() |
| أدوات الموضوع | |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| ممكن طلب | mrah8.com | قسم طلبات التصميم | 4 | 12-15-2008 12:51 AM |
| ممكن طلب | غير مسجل | قسم طلبات التصميم | 8 | 12-06-2008 03:51 AM |
| ممكن بنر 142×137 | داعى الى الخير | قسم طلبات التصميم | 5 | 04-02-2008 11:48 AM |
| ممكن بنر | غير مسجل | قسم طلبات التصميم | 4 | 03-29-2008 06:57 AM |
| ممكن بنر | موهوب أبوظبي | قسم طلبات التصميم | 6 | 03-29-2008 04:59 AM |