![]() |
|
#1
|
|||
|
|||
|
كنت بحلم بيك تملى
كنت دايما على بالى كنت لما تغيب عليا ماكنتيش اعرف اية جرالى العيون مابقيتش تعرف يوم تشوف غيرك ياغالى قلبى عمرة مايوم ها ينسى قلبى كان مخلوق عشانى كنت دايما بشوف عينك كنت دايما المس ايديك كنت دايما بحس بيك حتى وانت بعيد عنى شوقى ليك مشى بس كلمة شوقى ليك حب ومعانى شوقى ياخدنى معاك لدنيا فيها اعيش باقى زمانى كنت بحلم بيك تملى |
|
#2
|
|||
|
|||
|
شوقى ليك مشى بس كلمة
شوقى ليك حب ومعانى شوقى ياخدنى معاك لدنيا فيها اعيش باقى زمانى يا جماله يا حلاوته ايه الكلام الروعه ده والله حاجات تحفه يا أوس أنا فرحانه جدا وسعيده اننا كسبنا شاعر ممتاز جدا في المنتدى كلامه كله صادق وطالع من القلب تسلم ايدك ودماغك |
|
#3
|
|||
|
|||
|
وأعتقد يا أوس انك خدت بالك وعملت الموضوع الجميل ده
في منتدى الفنون الأدبيه القسم المناسب للفن الجميل تسلم ايدك |
|
#4
|
|||
|
|||
|
وااااااااااااااااااااو انا مش عارفه اقولك ايه تاني انا كلام اعجابي بكلامك اللي بتكتبه عمره ما هيعبر قد ايه كلامك بجد تحفه وبجد ميرسي اني بقرا كلام رقيق بلشكل ده واكيد مش هبطل شكر علي كلامك الحلو ده وربنا يوفقك وميرسي يا اوس الواثق جدااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااا
|
|
#5
|
|||
|
|||
|
ياريت يا أوس تعرفنا بنفسك أكتر في هذا الموضوع
عشان نعرف الشاعر الملهم ده [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]اوس الواثق |
|
#6
|
|||
|
|||
|
ده اقل شئ اقدمو للي هتملك قلبي حب ايه غير حرفين واتنين وقلبين وروحين بيجمعهم مكان واحد
|
|
#7
|
|||
|
|||
|
بجد ميرسي جدا ياكارمن واميرة على كلامكو
|
|
#8
|
|||
|
|||
|
اسف بجد انى شيلت الالقاب سوري انسه كارمن وانسه اميرة
|
|
#9
|
|||
|
|||
|
انا اسامه مهندس كهرباء من بلد بجوار بنها وبشتغل في الرياض عمري 26 سنه
|
|
#10
|
|||
|
|||
|
لا طبعا يا أوس
مفيش بيننا القاب احنا كلنا هنا اخوات وانت خلاص بقيت اخونا يعنى عادى جدا ما احنا كمان بنقولك يا أوس يعنى بندلعك كمان هههههههههههههههه ياللا بقى عرفلنا نفسك في هذا الموضوع عشان نعرفك اكتر [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]اوس الواثق |
![]() |
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| تملى, تحمل |
| أدوات الموضوع | |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| حد يقولى مطابخ حقيقية دى ولا نا بحلم | دبدوباية | ديكورات | 8 | 03-27-2010 07:05 AM |
| أشياء لا تحلم بها (إفهم المعنى الخفي) | karmen | المنتدى العام | 6 | 10-08-2009 12:30 PM |
| الحلقه العاشر مين الى سرق تملى غتيت | admin | اضحك من قلبك | 1 | 09-01-2009 03:33 AM |
| نافورة في روما تحمل سيارة | كونان | الصـــور ومقاطع الفيديو | 3 | 08-11-2008 10:29 PM |
| اشياء لا تحلم بها..... | EL_MJEK | المنتدى العام | 2 | 03-12-2008 03:05 AM |