![]() |
|
#1
|
|||
|
|||
|
حلت علينا الذكرى 39 لوفاة القائد جمال عبد الناصر الذى مازال وسيظل باقيا فى قلوب البسطاء والفقراء والكادحين من ابناء الوطن العربى الكبير سيظل رمزا للكرامه ورمزا للفداء وحب الوطن تكلمنا كثيرا عن عبد الناصر ولن ينتهى الكلام ولكن سنقول رحمك الله ابا خالد يا حبيب الملايين ![]() ![]() ![]() ![]()
__________________
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]تم تصغير هذه الصورة. إضغط هنا لرؤية الصورة كاملة. الحجم الأصلي للصورة هو 700 * 556.[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل][عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل][عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل][عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] التعديل الأخير تم بواسطة al3ashk ; 09-30-2009 الساعة 09:09 AM |
|
#2
|
||||
|
||||
|
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] |
|
#3
|
|||
|
|||
|
فعلا رحمك الله يا حبيب الملايين
والله كل الناس بتحب عبد الناصر كان رمز للبساطه والعدل والكرامه وحب الوطن والله انا بحبه جدا ميرسي كتير ليك يا احمد |
|
#4
|
||||
|
||||
|
ربنا يرحمه ويجعل حسناته عدد حب الناس ليه
فعلا عبد الناصر اكتر حد كسب حب الناس وثقتهم مشكوووووووور ياعاشق
__________________
![]() ![]() ![]()
|
|
#5
|
||||
|
||||
|
مشكور جدااا
بس ايه معنى من اخر مواضيعي في الماجيك ؟؟؟!!ـ
__________________
![]() على جنب كدا ~~ ~~~~~~~~~~~~~~~~ سأعود كما كنت عندما يعود أصدقائى ومن قبلهم المنتدى واللي ما يفهمش بالاشارة الكلام معاه خسارة |
|
#6
|
|||
|
|||
|
يعنى انى كنت هسيب المنتدى
مشكور عالمرور
__________________
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]تم تصغير هذه الصورة. إضغط هنا لرؤية الصورة كاملة. الحجم الأصلي للصورة هو 700 * 556.[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل][عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل][عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل][عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] |
![]() |
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| مازلت, الزعيم, ذكرى, باقى, وفاة, قلوبنا |
| أدوات الموضوع | |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| اسرار ذكرى ايامنا واسرار حياتنا | THE STAR | المنتدى العام | 10 | 12-28-2009 08:22 AM |
| في ذكري رحيلك......؟؟؟؟؟؟؟؟ | yousef eldeep | منتدي الفنون الادبيه | 3 | 12-02-2009 10:11 AM |
| مازلت أذكرها (فاروق جويدة) | karmen | منتدي الفنون الادبيه | 2 | 10-27-2009 09:49 AM |
| ماسكيرانو : باقي في ليفربول | mahmodsalama | صدى الملاعب العربيه والعالميه | 0 | 07-02-2009 06:43 AM |
| ماسكيرانو : باقي في ليفربول | mahmodsalama | صدى الملاعب العربيه والعالميه | 0 | 07-02-2009 06:42 AM |