![]() |
|
#21
|
|||
|
|||
|
المشاركه دى من موضوع أميره عبدو
لاقيت فيها أشياء جديده قلت أجيبهالكم على أميره ما تيجي ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
|
#22
|
|||
|
|||
|
الله لو البنات حكموا العالم ونبي لتبقي عسل شوفتو النضافه شوفتوا النظام انا عاجبني جدا الدباديب واللاب توب والماوس شكلهم فظيع ونبي احنا البنانيت عسل مفيش زيينا وهتبقي الدنيا اخر نظام ونظافه بجد ياريت وهتشوفوا الدنا هتبقي عامله ازاي ميرسي ليكي كارمن يا عثل
|
|
#23
|
|||
|
|||
|
ميرسي ليكى انتى يا اموره
|
|
#24
|
|||
|
|||
|
لالالالالالا برضه
البنت فى انوثتها ووجوها فى بيتها ورعايتها لبيتها واسرتها لازم احنا نشقى ونتعب ونجيب المم مين حبيب بابا |
|
#25
|
|||
|
|||
|
هههههههههههههههههههه
طيب يا اخويا اشقى واتعب براحتك ذنبكم على جنبكم بس مترجعوش تشتكوا ميرسي على مرورك يا هيما |
|
#26
|
|||
|
|||
![]() ده كده الواحد مش هيركز فى اللى بيعمله وهيركز فى الالوان الجميله دى ههههههههههههههههههههههههه هههههههههه
__________________
من النهارده مفيش توقيع
الفيلا بتاعتنا هى التوقيع [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] |
|
#27
|
|||
|
|||
|
ههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههههههههههههه هههههههههه
![]() لا جامد تسلم ايدك يا قمر
__________________
اكتر حاجه توجع في لحظة الفراق حبيبك تلمحة و دموعة رافضة تطلع و كانه حالا فاق علي ايد بتدبحة و كان ده عادي لا و اقل كمان من العادي و الوقت ده كل في عمر الواحد راح علي الفاضي [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
لا حياة بلا تهييس و لا تهييس بلا حياة ^ ^ ^ ^رابطة "مهيسين "الماجيك[للمهيسين فقط] =))=))=))=)) |
|
#28
|
|||
|
|||
|
اقتباس:
هو ده كل اللي مضايقك سبحان الله هههههههههههههههههههههههه تفكير غريييييييييييييييب هههههههههههههههههههه |
|
#29
|
|||
|
|||
|
اقتباس:
ده نوع روج قصدي رصاص قوي جدا طلقه واحده وتلاقي مكان الضربه كله أحمررررررررررررررررررررر دم دم دم دم |
![]() |
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| البنات, الدنيا, العالم, حكمة, هتبقى, وردى |
| أدوات الموضوع | |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| دلع البنات البنات سيئة فية ولكل واحدة وقتا مأديا | admin | منتدي الفنون الادبيه | 2 | 07-28-2010 06:30 AM |
| لا نريد الكمال ولكن نريد قلوبا تصحو عند الخطأ | manolly | المنتدى العام | 8 | 03-07-2010 07:26 AM |
| تعالوا نشوف لو البنات حكموا العالم ايه اللى هايحصل | دبدوباية | سلة المحذوفات | 1 | 12-28-2009 06:33 AM |
| حكمة اليوم .. شاركنا بوضع حكمة اليوم | صاحب القلب الميت | سلة المحذوفات | 6 | 11-10-2009 07:17 AM |
| الله لو البنات حكمت العالم هتبقي عسل ونبي البنات دول عسل | amira abdo | سلة المحذوفات | 2 | 10-01-2009 09:10 AM |